firmware voor Philips 804K

Pagina: 1
Acties:

• bigboss
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Weet iemand waar ik de nieuwste firmware voor de Philips 804K brander kan krijgen? Op de Philips website staat wel een Flashtool maar die firmware is dacht ik niet nieuw genoeg. Ik heb er een nodig waarmee ik ook baggercd's op 8 speed kan branden. Heeft iemand een URL?

"Bug? That's not a bug, that's a feature."

Verwijderd

ik heb 3 dagen terug de firmware voor mijn 804k geinstalleerd. en dat was versie 2.2 van de philips site. eerst duurden die bagger cds bij mij een half uur om te branden en nu is dat gewoon weer 10 minuten geworden. dus die firmware van de philips site voldoet wel...

Verwijderd

gewoon die flashtool gebruiken, das de enigste firmware die goed ondersteunt wordt...
die firmware hielp bij mij trouwens ook geen f*ck :(
zelfs (dure) philips en sony cd's wou dat pleures ding niet op 8x fikken :(
ik heb mijn fikker dus ook trug gebr8 naar de winkel :)

• bigboss
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zaterdag 18 augustus 2001 10:00 schreef 1Nismo1 het volgende:
ik heb 3 dagen terug de firmware voor mijn 804k geinstalleerd. en dat was versie 2.2 van de philips site. eerst duurden die bagger cds bij mij een half uur om te branden en nu is dat gewoon weer 10 minuten geworden. dus die firmware van de philips site voldoet wel...
Heb je een URL voor me? Die Philips site is een ramp!

"Bug? That's not a bug, that's a feature."

Verwijderd

ik heb zelf ook vet moeten zoeken naar die link
maar gelukkig stondie nog in me download accelerator
http://www.pcstuff.philips.com/downloads/products/flashtool3_1setup.exe

Verwijderd

Zelfs met de nieuwe firmware gaat het niet lukken, het is nl. geen bug maar een feature, en heet Thermo Balanced Writing. Op de philips site staat wel een flash demo wat t allemaal inhoudt. Zover ik weet zijn er nog geen fw's die dat TBW uitschakelen, dus het enige dat helpt is goede cd's halen. (ik werk trouwens bij de helpdesk van die dingen dus als er een andere oplossing was had ik t waarschijnlijk wel geweten)

Verwijderd

oke maar verklaar dan eens waarom mijn brander troepcds wel gewoon op 8 speed brandt na de firmware update. van ongeveer een half uur branden naar tien minuten :?
Pagina: 1