m-bankieren al mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-08 18:34

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Topicstarter
GoedeMorgen:

Ik ben een van de gelukkigen? die van de postbank een mobieltje heeft mogen ontvangen. Nu probeer ik die te activeren, omdat ik anders straks driehonderd gulden moet betalen. Maar dit lukt dus niet.

Ik kies in het menu diensten voor aanmelden, vul mijn activeringscode in, kies dan een m-code. En krijg dan een sms waarin staat dat het telefoonnummer onbekend is?

Als je daarna via wap naar genie en de postbank gaat, krijg je de volgende error:Er is een fout opgetreden, Het telefoonnummer is niet bekend. U heeft geen toegang [65005]

Ik heb ook een poging gewaagd om met 09001958 te bellen. Maar ondanks herhaalde pogingen en lang wachten nog geen contact mogelijk!

Mijn vraag is of M-bankieren nu al werkt, en of anders die boete van 300 piek niet kan vervallen. Op deze manier is het niet eerlijk

Sorry mede tweakers dat ik nieuw draadje open, maar de andere zijn erg lang. En weet niet of mijn casema pijplijn al die data wel aan kan, of dat ik dan over mijn datalimiet ga....

Kortom mijn vraag aan jullie is, of het m-bankieren al kan?

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mijn pa heeft precies hetzelfde probleem. Hij heeft al heel vaak naar de Postbank gebeld, maar die lui doen er niks aan. Je kan dan gewoon niks met je telefoon, omdat er maar 1 gulden beltegoed opzit.

Bij mij werkt M-Bankieren perfect, al doe ik het eigenlijk nooit. Heb 1x mijn saldo opgevraagd en dat werkte. Maar volgens mij moet je je GSM eerst volldige hebben geactiveerd wil je gebruik kunnen maken van M-Bankieren.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

ja je zult er toch heen moeten bellen anders noteren ze je klacht niet en heb jij een probleem. Maar in principe is m-bankieren al mogelijk alleen bepaalde telefoons hebben errors enz.

edit:
laatst las ik ergens op tt dat ze het m-bankieren voorlopig op non-actief wilden zetten dit ivm drukte ofzo

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Topicstarter
aha

het kan dus werken

dan weet ik genoeg

nu alleen nog iemand van de postbank zien te bereiken. gaat niet zo mkkelijk :(

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 18 augustus 2001 12:15 schreef jpm.lensen het volgende:
aha

het kan dus werken

dan weet ik genoeg

nu alleen nog iemand van de postbank zien te bereiken. gaat niet zo mkkelijk :(
Ik heb ze een keer gebeld om 22:45 uur (tot 23 uur kan je bellen). Na 5 minuten wachttijd kreeg ik daadwerkelijk contact!

Ik had het overdag ook eens geprobeerd en toen kreeg ik de melding dat het erg druk was. Ik heb na 15 minuten maar weer neergelegd...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• jpm.lensen

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Topicstarter
update:

Heb net na een kwartier 22ct per minuut te betalen, eindelijk iemand, een belgische ofzo?, aan de lijn gehad. Wat bleek nu het nummer van de gsm en giro waren niet gekoppeld. Lekker is dat.

Nu zou ze dat voor me regelen, en zou het met een dag of 3 a 4 mogelijk moeten zijn.

Mocht het dan nog niet werken, mocht ik altijd nog bellen... Ja Ja, en hun dan weer 22 ct per min vangen zeker.

Ik vind dit niet echt reclame voor de pbank, en of telfort, of genie. Aan wie het dan ook ligt...

ohja, wel makkelijk zo'n telefoon met speaker, hoef je hem niet aan je oor te houden! Ook had ik het per gsm geprobeerd, maar dan krijg je niet eens die tussentijdse meldingen, een ogenblik aub enz. enz.

ben benieuwd of het gaat werken....

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 18 augustus 2001 13:18 schreef jpm.lensen het volgende:

ohja, wel makkelijk zo'n telefoon met speaker, hoef je hem niet aan je oor te houden! Ook had ik het per gsm geprobeerd, maar dan krijg je niet eens die tussentijdse meldingen, een ogenblik aub enz. enz.

ben benieuwd of het gaat werken....
Met een mobiele telefoon naar zo'n 0900 nummer bellen kost met een prepaid al F 2,50 per minuut... Wel mee oppassen dus.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Postbank zegt nu zelfs al dat dat hele m-bankieren vaak down is. Vrees dat het 1 grote flop wordt, door te weinig gebruik, misbruik en storingen.
Pagina: 1