Toon posts:

Topic is weg naar HK, terwijl topic van gelijke

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
(Hmm, titel balk is te kort)

Mijn topic "Welke hardware heb jij vermoord" is verplaatst naar de HK/SG (Waar ik ... niet in kom)
Terwijl een topic met een gelijke strekking qua inhoud [topic=166049/1/50] gewoon mag en kan blijven staan in HA.
Ik vind dit een vreemd dubbel beleid met als bijkomende klacht dat ik niet in HK of SG kan komen en er dus geen hout mee opschiet als jullie alle interessante topics van de gewonen man in de fori van de elite zetten.

Want dan kan ik er net goed mee kappen om hier elke dag een uur van mijn tijd te verdoen.

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38
tja, dit is het beleid en je zult volgens de faq nog ff geduld moeten hebben als je je topic wilt volgen.

maar als je topic naar HK gaat komt er geen waarde meer bij :+

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Het is niet onze schuld dat jij een draad post die door een mod als HK draad wordt beschouwd. Je bent op een tech forum waar je ook als dusdanig dient te posten.

Als je jezelf bewezen hebt als techposter dan komt de HK er als extra'tje bij en kun je daar niet tech posten

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:46
Op zaterdag 18 augustus 2001 09:53 schreef Traag het volgende:
Het is niet onze schuld dat jij een draad post die door een mod als HK draad wordt beschouwd. Je bent op een tech forum waar je ook als dusdanig dient te posten.
Volledig mee eens, maar het is voor nieuwelingen wel erg moeilijk om te bepalen van welk niveau een posting moet zijn.

Zoals de topicstarter aangaf zag hij een (opsom-)draadje over de robuuste hardware. Aangezien die in HA bleef staan kun je toch wel concluderen dat deze voldoet aan het gewenste niveau voor HA. Als dan een vergelijkbare draad gesloten wordt dan is het logisch dat de topicstarter dit op zijn minst merkwaardig vindt.

Je moet toch wel met me eens zijn dat dit erg verwarrend werkt voor de users.

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Dat klopt helemaal en daarom doet hij er goed aan om in [forum=15] om duidelijkheid te vragen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Jep, hij staat in de HK:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/207777

Jottie heeft hem zo te zien verplaatst

Verwijderd

Topicstarter
Gelijke monniken, gelijke kappen: dus dat Topic over robuuste hardware hoort OOK in HK dan!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Net ff gekeken maar dat is inderdaad een 100% HK topic hoor...

de betaler vervuilt

Pagina: 1