LG 27UP850-W elektronisch geluid bij hoog-cotnrast materiaal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:44
Een maandje terug heb ik 2x de LG 27UP850-W monitor gekocht. Mooi apparaat, maar ik loop tegen iets bijzonders aan en waarvan ik me afvraag of iemand anders dit al eens heeft meegemaakt.

Bij het weergeven van bijvoorbeeld een tabel met witte vakjes en zwarte lijntjes, wordt er hoogst irritant hoogfrequent geluid uitgezonden, zie dit filmpje als voorbeeld.

Ik heb LG gevraagd een reactie te geven, maar dat zal nog wel even duren.

Kent iemand een dergelijk probleem en weet je dan misschien wat de kans is dat dit nog in firmware op te lossen valt?

• 1990BW
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 13:17
Helaas heb ik dit probleem ook met dezelfde monitor heb er inmiddels al 2 geprobeerd en allebei exact hetzelfde probleem.
Als ik een Excel sheet open en alle cellen omlijn komt er een pieptoon uit de monitor.
Lijkt veel op coil-whine hele kleine kans dat dit met FW verholpen kan worden.
Meestal is dit een condensator of een ander onderdeel op het MB die de pieptoon veroorzaakt.
Heeft LG inmiddels een oplossing aangeboden?

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:44
Ik ben er nog onvoldoende achteraan gegaan. Ik zal me er morgen nog eens toe zetten, eens kijken wie ik aan de lijn krijg. Mail was een dood spoor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Hier nog nieuws over?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivaj
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik heb dezelfde monitor en inderdaad zo een piepend geluid wanneer ik excel open heb staan.
Heeft iemand nog een oplossing van LG ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Sta op t punt dit scherm aan te schaffen, maar nu word ik zenuwachtig. Nieuws over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marino_91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 22:37
BoXie schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 16:27:
Sta op t punt dit scherm aan te schaffen, maar nu word ik zenuwachtig. Nieuws over?
Ik ben ook benieuwd naar een update van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivaj
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01-09-2023
Enige wat LG aan mij heeft verteld is om het op te sturen voor reparatie of te kiezen voor de nog actieve carry-in garantie.
Omdat het niet zeker was of de monitor een defect had of gewoon zo is gemaakt, heb gekozen voor de carry-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:22
Al meer bekend over dit probleem? Ik overweeg deze monitor ook, maar begin nu te twijfelen.
Pagina: 1