TPM Module compatible met MSI H81M-P33 Moederbord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanD43
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-06-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
TPM Module compatible met MSI H81M-P33 moederbord

Klein
10 to 30Euro? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

MSI
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

MSI H81M-P33 met Windows 10 Pro
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Welke heb je zelf gevonden waar je vragen over hebt ?
@JanD43

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanD43
Ik heb een ASUS TPM-M R2.0 The Trusted Platform TPM Module binnen gekregen, maar is NIET compatible met m'n MSI H81M-P33 moederbord met Intel i5 Socket 1150

Ik zoek dus een MSI TPM2.0 module voor MSI H81 P33 en één voor MSI H410-Pro Moederbordjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:52
Moederborden hebben daar een speciale header voor nodig, zo te zien heeft de MSI dat niet wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PGDely2VefctnZ-VL-IlnASjO9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9dUz7bKTYLUO945L4rtsVPqB.png?f=fotoalbum_large (uit de manual https://www.msi.com/Motherboard/support/H81M-P33#down-manual)
Heb je de ASUS er goed om op gezet?

Overigens als je dit vraagt ter voorbereiding van je wat oudere hardware op Windows 11 kijk dan eerst naar deze video

[ Voor 60% gewijzigd door martyw op 13-07-2021 20:36 . Reden: beter plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanD43
Ja, en dan ie enkelt nog een compatible TPM2.0 module nodig, en die is voorlopig nergens te bemachtigen