Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars15356
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-03 13:15
Mijn vraag
is er nog een mogelijkheid om mijn foto en notie terug te krijgen telefoon doet het behalven het scherm
zou hier iemand mij mee kunnen helpen

groetjes lars

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@lars15356 het is wel handig om te weten wat voor toestel het precies is. Daarnaast kan ik aan je topic niet zien wat je zelf al gevonden en gedaan hebt. Kan je dat toevoegen?

Verder worden dit soort vragen vaker gesteld en 9/10 keer is het niet mogelijk om de gegevens van een telefoon af te halen zonder werkend scherm.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 05-07-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars15356
ik heb een samsung a40 het Touchscreen doet het nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@lars15356 als je het touchscreen het nog wel doet kan je proberen om het toestel te verbinden met een PC en daarna 'blind' MTP mode aan kan zetten. Dit is het makkelijkste als je met een ander toestel ernaast exact alle stappen uitvoerd.

Mocht je dat niet lukken dan blijft er weinig anders over dan het scherm vervangen.

Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 06-07-2021 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars15356
dit heb ik al geprobeerd op dit toestel zit usb c is het mogelijk om het beeld met een dongel van usb c naar hdmi op bijvoorbeeld een tv te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
lars15356 schreef op dinsdag 6 juli 2021 @ 09:44:
dit heb ik al geprobeerd op dit toestel zit usb c is het mogelijk om het beeld met een dongel van usb c naar hdmi op bijvoorbeeld een tv te krijgen
Allereerst, een paar leestekens zouden fijn zijn. Dit is erg lastig om te lezen.

Verder, wat heb je zelf hier al over gevonden? Je hoeft niet alles te weten, maar dit zou je ook even in Google kunnen gooien, en dan zou je al snel een antwoord hebben.
Pagina: 1