• FaZe
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 17:19
Beste mensen,
Na al die berichten met: Deze raad ik aan gevolgd door een reply met: ik stuur hem terug want hij is niet goed.. enz..
wilde ik graag weten of er een soort vergelijking ergens te vinden.. of iemand met ECHT ervaring die ECHT wat goede tips kan geven.

Waar ik naar opzoek ben:
Een MP3-CD Speler voor thuis op de stereo aan te sluiten. (poging tot computer afkicken ;) )
Geen supersonische batterijen die eeuwig meegaan enzo dus.. geen geweldige 2 uur ESP of wat dan ook... gewoon een apparaat wat GEWOON mp3 cd's af kan spelen en behoorlijk werkt.
Een tijdje geleden had ik een portable speler gekocht die me lekkere vervorming en een binnen-5-minuten-kapotte-afstandsbediening er cadeau bij gaf...
(poging tot computer afkicken ;) )
Ok. Een gewone goed werkende speler zal wel te veel gevraagd zijn, maar met eentje met een VCD erbij ofzo ben ik ook wel tevreden :) DVD niet.. (wordt toch te duur)

Weet iemand een die echt gewoon goed is en lang meegaat?

Bedankt alvast :)

P.S.
Als t echt niet mogelijk is zal ik wel proberen over te gaan op een snelcursus electronica en zo'n dingetje zelf te maken. (Zoals al eerder te lezen was als "project voor in de zomervakantie")

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:19
Ik heb geen vergelijking maar ik weet wel welke je moet kopuh :) Philips Expanium ik heb hem ook en hij is echt goed. Ik heb nog geen cds/rewriteble gehad die hij niet pakte. Ook zit er een speciale uitgang voor je stereo. Het ding is echt super :9~

• FaZe
Tnx :)
Ik zal eens verder wat over dat ding rond kijken.

K hoop alleen wel dat het niet zo'n ding is waar je lekker een externe voeding hebt.. die lekker warm gaat worden als je hem erin laat zitten..

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:24
Op zaterdag 18 augustus 2001 13:33 schreef FaZe het volgende:
K hoop alleen wel dat het niet zo'n ding is waar je lekker een externe voeding hebt.. die lekker warm gaat worden als je hem erin laat zitten..
Uhm ja maar dat heb je dus altijd want een transformator past er niet in. Wat is er zo erg aan ? Last van kakkerlakken ?

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De Nieuwe Lennox schijnt ook best aardig te zijn :)
Is niet zo duur, maar geeft ook nog best goed geluid
(ik heb de ouwe, en die doet het perfect)

De ouwe pakt geen cd-rw's, hoe dat is met de nieuwe weet ik niet

• FaZe
Ok. Tnx :) Weer een goede tip erbij

mn huidige speler zou ik om kunnen ruilen voor een "Marstar portable mp3 player" (zo verstond ik het althans..)
maar vind er niks over op internet.

Verder ook iemand wel eens gehoord van de Euroline standalone VCD/MP3 player gehoord? Zou iets van 249,- zijn...

En wat er mis is met warmte.... tja.. weet ik ook eigelijk niet..
maar lijkt me niet goed :)

Verwijderd

De Lenoxx Power I (zie http://www.tweakers.net/reviews/244) is een hele goeie budgetspeler. Als je er ook VCD bij wil hebben, dan kun je voor de Napa 311 gaan, alleen is bij deze speler de geluidskwaliteit wat minder.

• FaZe
hhmz... Napa 311
Daar begon mn ellende net...
afstandsbediening meteen kapot.. en een vreselijk vervormd echo signaal bij hogere tonen! Aargh

Maar ok.. die Lenoxx ziet er wel goed uit :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:35
Op maandag 20 augustus 2001 04:15 schreef FaZe het volgende:
hhmz... Napa 311
Daar begon mn ellende net...
afstandsbediening meteen kapot.. en een vreselijk vervormd echo signaal bij hogere tonen! Aargh

Maar ok.. die Lenoxx ziet er wel goed uit :)
ik heb em net besteld bij www.mp3cdspeler.nl :)

ze wisten me te vertellen dat ik hem morgen waarschijnlijk al binneheb :)

• FaZe
Klinkt snel :)

Laat ook ff horen wat je zelf van hem vond :)

Hoe meer meningen hoe beter.

Hoe is ie verder bij het aansluiten op een Stereo? Kwaliteit nog steeds goed?
En wordt ie niet te warm als de stekker er 24/h dag inzit?
Pagina: 1