Sorry hoor dat ik weer een topic open over de Humax 5400 maar ik wou dus reageren maar kom er achter dat er een slotje op zat.
Nogmaals sorry maar je komt niet gouw een topic tegen op GoT over schotels en Humax
Dus mens let op wat je zegt dus geen illegale
dingen ik wil namelijk geen slotje als het illegaal moet hebben we mail en ICQ 
Maar ik heb een vraag aan de schotel bezitters ik ben namelijk helemaal newbie
omdat ik over een week eindelijk mijn Humax 5400 krijg, 4 week gewacht 
Ik wil namelijk gaan opnemen op de pc, dus bijvoorbeeld een muziek klip van MTv dat ik het weer op de pc kan kijken. (Jag dit is niet illegaal omdat je ook tuners kan kopen met een HD er in)
Nu kan ik natuurlijk een videokaart kopen met een tv-in, maar dat kost me direct weer +500,- ofzo en ik wil eigenlijk een Geforce4 met Tv-in kopen maar is nog lang niet uit dus ik wil eigenlijk tot die tijd een goedkope oplossing, heeft iemand een idee wat ik kan doen en welke software ik moet gebruiken, de beeld kwaliteit moet natuurlijk wel goed zijn
Ik zag op deze url een usb apparaatje is dat misschien wat
usb apparaatje
En nog een vraag: irdeto is toch een oud coderings systeem ofzo
Wat kan je er eigenlijk meer mee zien of wat voor uitzending kan je mee zien (misschien is het een domme vraag maar ik ben Super newbie.
Nogmaals sorry maar je komt niet gouw een topic tegen op GoT over schotels en Humax
Dus mens let op wat je zegt dus geen illegale
Maar ik heb een vraag aan de schotel bezitters ik ben namelijk helemaal newbie
Ik wil namelijk gaan opnemen op de pc, dus bijvoorbeeld een muziek klip van MTv dat ik het weer op de pc kan kijken. (Jag dit is niet illegaal omdat je ook tuners kan kopen met een HD er in)
Nu kan ik natuurlijk een videokaart kopen met een tv-in, maar dat kost me direct weer +500,- ofzo en ik wil eigenlijk een Geforce4 met Tv-in kopen maar is nog lang niet uit dus ik wil eigenlijk tot die tijd een goedkope oplossing, heeft iemand een idee wat ik kan doen en welke software ik moet gebruiken, de beeld kwaliteit moet natuurlijk wel goed zijn
Ik zag op deze url een usb apparaatje is dat misschien wat
usb apparaatje
En nog een vraag: irdeto is toch een oud coderings systeem ofzo