Ik zoek voor thuis een externe monitor die aangesloten word op de macbook 15 inch 2017.
belangrijk specs voor de monitor zijn vooral:
- 24 of 27 inch, ik vernam dat voor 24 inch full HD optimaal is en voor de 27 inch qHD optimaal is?
- USB-C charging voor de macbook (is 60W hier genoeg of moet dit echt 87W zijn voor dit model mac?)
- oogvriendelijk ivm gevoelige ogen, dus geen PWM flickering en een blue light filtering als optie
- USB hub in monitor
- hoogte verstelbaar en draaibaar
dit zijn de belangrijke voorkeuren, verder is het natuurlijk leuk als het scherm zelf mooi beeld geeft
Wat is je budget?
200-400 euro is prima, niet heel veel dus, maar ik zoek ook geen 4K of heel groot scherm
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor een macbook pro 15 inch uit 2017 voor thuisgebruik. Gebruik is vooral voor thuiswerken, en amateuristisch muziek en foto/videowerk. Gamen misschien ook wel maar dat zal minimaal zijn.
enkele opties die ik gevonden had:
pricewatch: ASUS ProArt PA278CV Zwart
pricewatch: ASUS ProArt PA247CV Zwart
phillips heeft er een hoop waaronder:
pricewatch: Philips B-line 276B9/00 Zwart
pricewatch: Philips B-line 276B1/00 Zwart
pricewatch: Philips B-line 276B1JH/00 Zwart
pricewatch: Philips B-line 243B9/00 Zwart (erg goedkoop)
pricewatch: Philips B-line 243B1JH/00 Zwart
Na een hoop gezoek hoop ik dat jullie nog toevallig leuke input hebben bij mijn keuzestress
waar ik tegenaan loop is vooral dat de meeste dus maar 65W opladen ondersteunen, en er op internet een hoop geklaag is met monitoren die toch niet goed verbinden met de macbooks.
mvg!
belangrijk specs voor de monitor zijn vooral:
- 24 of 27 inch, ik vernam dat voor 24 inch full HD optimaal is en voor de 27 inch qHD optimaal is?
- USB-C charging voor de macbook (is 60W hier genoeg of moet dit echt 87W zijn voor dit model mac?)
- oogvriendelijk ivm gevoelige ogen, dus geen PWM flickering en een blue light filtering als optie
- USB hub in monitor
- hoogte verstelbaar en draaibaar
dit zijn de belangrijke voorkeuren, verder is het natuurlijk leuk als het scherm zelf mooi beeld geeft
Wat is je budget?
200-400 euro is prima, niet heel veel dus, maar ik zoek ook geen 4K of heel groot scherm
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor een macbook pro 15 inch uit 2017 voor thuisgebruik. Gebruik is vooral voor thuiswerken, en amateuristisch muziek en foto/videowerk. Gamen misschien ook wel maar dat zal minimaal zijn.
enkele opties die ik gevonden had:
pricewatch: ASUS ProArt PA278CV Zwart
pricewatch: ASUS ProArt PA247CV Zwart
phillips heeft er een hoop waaronder:
pricewatch: Philips B-line 276B9/00 Zwart
pricewatch: Philips B-line 276B1/00 Zwart
pricewatch: Philips B-line 276B1JH/00 Zwart
pricewatch: Philips B-line 243B9/00 Zwart (erg goedkoop)
pricewatch: Philips B-line 243B1JH/00 Zwart
Na een hoop gezoek hoop ik dat jullie nog toevallig leuke input hebben bij mijn keuzestress
waar ik tegenaan loop is vooral dat de meeste dus maar 65W opladen ondersteunen, en er op internet een hoop geklaag is met monitoren die toch niet goed verbinden met de macbooks.
mvg!