Hallo!
Graag zou ik jullie hulp willen bij het aanschaffen van een nieuwe pc. De bedoeling is dat ik met deze pc kan gamen op maximale settings, hoog FPS en weer jaren vooruit kan.
Games die ik zoal speel; Warezone, Apex, Ark, The Witcher, Battlefield.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen. Foto's bewerken, grafische programma's gebruiken komt voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor de PC zelf ligt rond de 3000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart in de RTX30X0 serie (ben niet bekend met AMD).
Een AMD Ryzen processor, las ergens dat deze over het algemeen 'beter' zijn dan intel.
Genoeg werkgeheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat iedereen zo beetje dit wel aangeeft; zo stil en zuinig mogelijk. Zolang de PC maar goed draait.
Overigens hoeft RGB van mij niet, als het er toevallig bijzit dan so be it.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen voorzien van een pc build die zal voldoen aan me wens om games te kunnen spelen zonder zorgen te maken over FPS of dat de settings te hoog staan.
Hieronder een begin van componenten waarvan ik snap dat ik het nodig heb in die range;
Graag zou ik jullie hulp willen bij het aanschaffen van een nieuwe pc. De bedoeling is dat ik met deze pc kan gamen op maximale settings, hoog FPS en weer jaren vooruit kan.
Games die ik zoal speel; Warezone, Apex, Ark, The Witcher, Battlefield.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen. Foto's bewerken, grafische programma's gebruiken komt voor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget voor de PC zelf ligt rond de 3000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart in de RTX30X0 serie (ben niet bekend met AMD).
Een AMD Ryzen processor, las ergens dat deze over het algemeen 'beter' zijn dan intel.
Genoeg werkgeheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat iedereen zo beetje dit wel aangeeft; zo stil en zuinig mogelijk. Zolang de PC maar goed draait.
Overigens hoeft RGB van mij niet, als het er toevallig bijzit dan so be it.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen voorzien van een pc build die zal voldoen aan me wens om games te kunnen spelen zonder zorgen te maken over FPS of dat de settings te hoog staan.
Hieronder een begin van componenten waarvan ik snap dat ik het nodig heb in die range;
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-11700F Boxed | € 318,20 | € 318,20 |
| 1 | Moederborden | ASRock B560 Steel Legend | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Videokaarten | EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming | € 1.449,- | € 1.449,- |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400A Digital Zwart | € 86,16 | € 86,16 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 | € 24,45 | € 24,45 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 760W Platinum | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 124,90 | € 124,90 |
| Totaal | € 2.416,61 | |||
[ Voor 15% gewijzigd door Scredox op 04-07-2021 20:38 ]