iCloud delen gezin en sleutelhanger

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 18:43
Hier hebben we " delen met gezin " ingesteld om gebruik te maken van een gezamenlijke backupruimte. Daarnaast is het ook handig dat de aankopen via mijn creditcard lopen. Dat werkt allemaal al tijden prima.

Echter, vandaag zag ik -toen ik een van de kinderen hielp bij het installeren van een app, waarbij op een gegeven moment op een wachtwoord werd gevraagd- dat mijn sleutelhanger ook wordt gedeeld. En dat is nadrukkelijk niet mijn bedoeling. Hoe kan ik dat uitzetten?

Op diverse manieren gezocht, maar het enige wat ik daarover kan vinden is een enkele opmerking dat iemand denkt (dacht?) dat sleutelhanger niet wordt gedeeld, maar dat blijkt helaas dus onjuist informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 15:16

Aiii

何これ

Keychain wordt niet gedeeld door family sharing. Waarschijnlijk is dan dat jouw hoofdaccount is ingelogd op het device van je kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 18:43
Haar eigen account is ingelogd; het is toch niet mogelijk om twee accounts tegelijk ingelogd te hebben?
Bovendien is dit een pas aangekochte iphone; tijdens het overzetten heb ik alleen haar gegevens gebruikt om in te loggen; of kan er ergens op de achtergrond nog iets meespelen?