Pakket van BE webshop naar NL adres

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martendej
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Beste medetweakers,

Ik wil graag iets bestellen op de Belgische variant van de Lenovo website (niet leverbaar op NL variant) en dit laten verzenden naar een NL adres. De site van Lenovo staat dit niet toe. Is er een manier om toch te kunnen bestellen (met een BE postadres oid) en dit te laten verzenden naar NL? Ik ken verder geen Belgen die het pakket voor mij aan zouden kunnen nemen dus vandaar de vraag.. :)

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groeten Marten

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Geen oplossing, maar let op met laptops. Die hebben een Azerty toetsenbord, dus geen Qwerty.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-05 23:04
martendej schreef op zondag 4 juli 2021 @ 16:36:
Beste medetweakers,

Ik wil graag iets bestellen op de Belgische variant van de Lenovo website (niet leverbaar op NL variant) en dit laten verzenden naar een NL adres. De site van Lenovo staat dit niet toe. Is er een manier om toch te kunnen bestellen (met een BE postadres oid) en dit te laten verzenden naar NL? Ik ken verder geen Belgen die het pakket voor mij aan zouden kunnen nemen dus vandaar de vraag.. :)

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groeten Marten
Wil je wel verder helpen, als je dat vertrouwt.
Maar hou inderdaad rekening dat 95% wat verkocht wordt in België, azerty is. En dat is echt geen toetsenbord wat je graag zou gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordje
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Als je binnen een redelijke afstand woont kan je het laten bezorgen naar een afhaalpunt en het daar zelf of door iemand anders laten ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martendej
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Ah! Daar had ik echt totaal geen rekening mee gehouden.. het gaat inderdaad om de aankoop van een laptop. Om nou het toetsenbord te gaan vervangen.. haha. Bedankt voor de reacties, het is voor mij nu wel duidelijk dat dit geen optie is.. AZERTY en QWERTY verschillen best wel heel erg :p