Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-07 21:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqFHRA9qA9fW54ra5Tmf6zU9SVU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vuV9OXGldeavMl9W8BURA8Bb.jpg?f=fotoalbum_large

Chivalry 2 is een first-person actiespel voor meerdere spelers, geïnspireerd op epische middeleeuwse filmgevechten. Spelers worden meegesleept in de actie van elk iconisch moment van het tijdperk - van botsende zwaarden, stormen van vuurpijlen, uitgebreide kasteelbelegeringen en meer. Domineer enorme slagvelden. Katapulten verscheuren de aarde als je kastelen belegert en dorpen in brand steekt in de terugkeer van Team Objective-kaarten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vPtCYjC51vigCZUoLEnNIyYMg0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rFmjGFEGnygFlq8y5drg9N5L.jpg?f=fotoalbum_large

- Cross-play - gevechten op grote schaal vragen om epische slagvelden. De toevoeging van Cross-Play in alle versies verlegt de grenzen tussen pc- en consolegamers en stelt spelers in staat om samen het strijdtoneel op te gaan, ongeacht het platform.

- Verbluffende filmpresentatie - Verbluffende visuele kwaliteit dankzij Unreal Engine 4, met een sfeer die spelers middenin middeleeuwse Hollywood-actiefilms transporteert.

- Epische middeleeuwse omgevingen - Uitgestrekte middeleeuwse omgevingen, variërend van toernooigebieden tot grootschalige kasteelbelegeringen.

- Enorme schaal - Ervaar de chaos van de middeleeuwse slagvelden, waarop spelers de strijd aangaan met een intensiteit die doet denken aan "The Battle of the Bastards" uit Game of Thrones.

- Kies je vechtstijl - Je arsenaal breidt uit met het nieuwe subklassensysteem dat meer variatie biedt dan ooit tevoren.

- Vier basisklassen met elk verschillende subklassen, een arsenaal aan unieke wapens en meerdere visuele varianten, en nieuwe ondersteuningsitems variërend van oliepotten tot barricades en bevoorradingskratten.

- Ontketen de hel – Heers over het slagveld met een verscheidenheid aan zware belegeringswapens, waaronder Ballistas, Catapults, Trebuchets, Stormrammen, Mantlets, Ladders en meer.

- Bouw je held - Word een held, met je eigen unieke stijl. Een gedetailleerd aanpassingssysteem voegt een enorme variëteit toe: hoofdtype, huidskleur, hoofd- en gezichtshaar + kleuren, onvolkomenheden in het gezicht, gezichtsverf, bijnamen, helmen, harnassen, wapens en meer voor miljoenen mogelijke combinaties.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MFmfo8WyXpb5nXpDnVAw5N4iBoY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DZU7GI3mgnFDPHnk987G4MXy.jpg?f=fotoalbum_large

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Chivalry 2 - Lore Trailer

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Chivalry 2 – Launch Trailer

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yShFyAWTjNYLdpTbxaXfYuRrwHQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4481eVYUEpZaRDwfXT3HS8O5.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZPUb0buIeVYVvf0m-nH1cZ5628c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7cqWsj1BoDu69jgKO1gF7NEU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ex35g9Ru-I2zaqHQzWJ4pTtsfWQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/eg6fi2t9E1Qcb4IgDWVzujD9.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KYZOpBaFDAMtEa-hUWQ_A4zaCS8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v5Q5mHXrnXx5Jw5aXJwWPOh2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bLFFYbrfYQnAifVpZgW-wmf0EL8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nvRZ1UsqYsWG5cY13xyIJBYX.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KBO-_zXwiS0oxIpX6TPB9GVFouc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YtziRui5Az1LYN9dIrzEj7Lr.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HQVQOh26GIDvGKL7b0Kn44LRT4s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/IpnYpmCYq9z3nwp5Ue60RKQQ.gif?f=user_large

Release 8 juni 2021

https://chivalry2.com/

[ Voor 20% gewijzigd door Nol_NL op 05-07-2021 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Jammer dat de eerste patch is uitgesteld, heb op de Series X vaak last van die glimmende artifacts, schijnt een bekend probleem te zijn waar dus een fix voor zou komen.

Maar wat een heerlijke game verder, echt hilarisch op momenten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Wat heeft deze game een belachelijk dikke fun factor. Heeft nog veel balans en patches nodig, want t voelt wat early acces maar dikke skik met de game. Mordhau legde ik na 2 uur weer weg, omdat het minder beginner vriendelijk is. Pakken ze met chiv 2 wel goed aan. En de skill ceiling lijkt lekker hoog. Jammer dat de Maul behoorlijk bagger is in 64v64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-07 11:28
Het is een verademing (Veel minder opgefokt ;-)) om dit te spelen tussen de potje BF en COD door. Een geheel ander thema/genre dat ik normaal speel. Het vergt wel wat oefening om hoger in de rankings te komen.

[ Voor 7% gewijzigd door mcsluis op 05-07-2021 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Over een jaartje komt het uit op steam. Voor mij is dit geen probleem en kunnen ze het lekker verder patchen en game uitbreiden.

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ki9JcxpZRu2sdA8CKAE8K_cSdqk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eE3aHv2HzsQiWZE64EQtSDym.jpg?f=fotoalbum_large

Raise arms Knights, as the first patch for Chivalry 2 is here! We’re happy to announce that our first update, Patch 2.0.1, will be releasing today at 1pm ET/10am PST.

Patchnotes:

https://chivalry2.com/202...lry-2-update-patch-2-0-1/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Eindelijk de eerste patch, hopelijk lost het die nare flitsen in het beeld op (XSX)

Ondanks dat ik zo vaak meer gekilled dan dat ik zelf kills maak vermaak ik me nog steeds met deze game, vanmiddag ff op die troon gaan zitten op tournament grounds en als dan zelfs een aantal van het vijandige team voor je gaan knielen kom ik echt niet meer bij _O-

* ff gespeeld en tot nu toe niks van die irritante flitsen gezien das mooi, alleen is het nu zo dat je geen volle servers meer hebt, allemaal kleine groepjes van spelers helaas, maakt de game toch een stuk minder leuk.
Reddit staat er al vol mee dus hopelijk maken ze dit weer snel goed voor elkaar.

[ Voor 30% gewijzigd door Sipio op 23-07-2021 16:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
House Galencourt Update. Nu beschikbaar.

Bekijk op YouTube
Chivalry 2 - House Galencourt Update

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Echt niet.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:02

Echt niet.

Gewoon niet.

Heerlijk spel, en wat kan het ook kneiterdroog zijn. Zie je een stoel, kan je erop zitten. Zie je een schandpaal, kan je daar ook in. Ga je in een iron maiden, bloed je dood. Oeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
Persoonlijk vind ik het spel veel te duur gezien de beperkte content die het aanbied.

Het is een leuk spel maar biedt weinig diepgang op de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-06 17:07
Dit spel staat nu voor zo'n 20 euro op Steam.
Heb 'm gisteren even gespeeld. Hoewel Mordhau meer 'grappige' content heeft, is dit spel wel leuker (en makkelijker) om te spelen.

Alleen het systeem met wapens en uitrusting is wat beperkt in het begin op lagere levels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Zijn die servers lekker vol?

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Speel dit spel bijna dagelijks nog op de XSX, hilarisch, geen probleem om volle servers te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 17:37
Ik heb de game gisteren (zaterdag) via Steam gekocht en ik geniet echt van de game! In het begin is het vrij moeilijk, vooral tegen de meer ervaren spelers. Maar dat hakken en slachten voelt zo goed })

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
RobinNL schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:48:
Ik heb de game gisteren (zaterdag) via Steam gekocht en ik geniet echt van de game! In het begin is het vrij moeilijk, vooral tegen de meer ervaren spelers. Maar dat hakken en slachten voelt zo goed })
Het is ook gewoon een fun game, ik ben volgens mij al iets van Level 200 en bak er over het algemeen vrij weinig van maar winst of verlies maakt mij niks uit, ben soms gewoon wat aan het dansen of op de harp aan het spelen terwijl mijn kop eraf gemept wordt.

De algemene 'regel' is geen muzikanten aan te vallen maar dat gaat vaker mis dan goed :+

Maar de voice lines en de hele setting er omheen blijven leuk.

De chats zijn vaak behoorlijk toxic als ik reddit moet geloven maar op console krijg ik daar niks van mee wat dan misschien ook weer een voordeel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Sipio schreef op maandag 20 juni 2022 @ 08:10:
[...]

Het is ook gewoon een fun game, ik ben volgens mij al iets van Level 200 en bak er over het algemeen vrij weinig van maar winst of verlies maakt mij niks uit, ben soms gewoon wat aan het dansen of op de harp aan het spelen terwijl mijn kop eraf gemept wordt.

De algemene 'regel' is geen muzikanten aan te vallen maar dat gaat vaker mis dan goed :+

Maar de voice lines en de hele setting er omheen blijven leuk.

De chats zijn vaak behoorlijk toxic als ik reddit moet geloven maar op console krijg ik daar niks van mee wat dan misschien ook weer een voordeel is.
Ik ben zelf wel wat gewend van Battlefield en Wreckfest met taalgebruik, vooral bij de tweede kan het erg toxic zijn. Dan valt Chivalry 2 erg mee.

Of ik nou 15-10 sta of 1-10 maakt me niks uit, de game is gewoon leuk om te spelen! En als je je team net een stapje verder kan brengen voelt dat toch een stuk beter dan een positieve k/d hebben.

Maar hoezo mag je geen muzikanten aanvallen?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
@RobinNL oh het is geen regel oid, vandaar ook tussen '' in mijn eerdere post, mag natuurlijk wel maar vaak gebeurd het dat er dan een klein 'feestje' ontstaat, meerdere die aan het dansen aan gaan ipv elkaar de kop inslaan :P

[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 20-06-2022 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Sipio schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:31:
@RobinNL oh het is geen regel oid, vandaar ook tussen '' in mijn eerdere post, mag natuurlijk wel maar vaak gebeurd het dat er dan een klein 'feestje' ontstaat, meerdere die aan het dansen aan gaan ipv elkaar de kop inslaan :P
Nee nee haha, dat snap ik. Vroeg me gewoon af waarom het niet zou 'mogen' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Heerlijke game ondanks dat ik er niks van bakt. :+

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:17
Spelen jullie nog? Ik bak er ook geen reet van, maar wat is het heerlijk om af en toe een headshot te slaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
DonRoger schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 23:27:
Spelen jullie nog? Ik bak er ook geen reet van, maar wat is het heerlijk om af en toe een headshot te slaan...
Volgens mij heb ik er al wel bijna 500u inzitten en bak er ook nog steeds niks van maar blijf de game elke weer opstarten voor wat fun 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
Sipio schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:10:
[...]

Volgens mij heb ik er al wel bijna 500u inzitten en bak er ook nog steeds niks van maar blijf de game elke weer opstarten voor wat fun 8)
Haha prachtig. Ik ben pas een uur of 55 bezig, maar heb niet bepaald het idee dat ik echt enorm veel progressie boek met m’n vechtkunsten. Tuurlijk kan ik nu wat beter aanvallen en verdedigen dan in het begin, maar dat is het dan ook wel. :P Misschien maakt dat het spel ook juist zo leuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
DonRoger schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 22:44:
[...]

Haha prachtig. Ik ben pas een uur of 55 bezig, maar heb niet bepaald het idee dat ik echt enorm veel progressie boek met m’n vechtkunsten. Tuurlijk kan ik nu wat beter aanvallen en verdedigen dan in het begin, maar dat is het dan ook wel. :P Misschien maakt dat het spel ook juist zo leuk.
Ik vind de game mechanics ook nogal uitgebreid, en met mijn leeftijd ben ik ook niet zo snel meer :P

Zo vaak gedacht, man je had een jab moeten doen, (niet aan gedacht).. Hier had je moeten kicken (niet aan gedacht).. :P

Maar gewoon meegaan in de chaos en meppen maar haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonRoger
Sipio schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 18:02:
[...]

Ik vind de game mechanics ook nogal uitgebreid, en met mijn leeftijd ben ik ook niet zo snel meer :P

Zo vaak gedacht, man je had een jab moeten doen, (niet aan gedacht).. Hier had je moeten kicken (niet aan gedacht).. :P

Maar gewoon meegaan in de chaos en meppen maar haha
Haha ja zeg dat wel, al moet ik zeggen dat ik met Mordhau wel het idee had dat ik na verloop van tijd progressie boekte ondanks dat het spel een stuk ingewikkelder was. Moet zeggen dat ik het willekeurige rondmeppen op Chivalry echt een stuk leuker vind. Minpuntje vind ik de boogschutters, iedere ronde word ik wel een keer of 10 gedood door een boogschutter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
Er is een nieuwe map onderweg…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rn3CDYc3mEQH8gYqG-mH7ogCG6c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bs7agPxzTFTIKXf9xPD2Crbz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BcKT69nULexvxGt0JVMZDuULiXo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1UFlgD075L10gLUYCLWkhu15.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SW9Zhu-OiwO8UPIzsnkmQbbl4YY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/phjt2hSHmQfM07C50uRRp4r3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Mogelijk komt deze game "gratis" in de PS+ Essential games voor de maand Mei. Weet iemand uit eigen ervaring of deze game crossplay met party maken gespeeld kan worden tussen PS4 en PS5 users? Ik vind namelijk een bron dat zegt van wel, maar weer een andere bron van niet.
Bij de FAQ vd officiele website staat dat er mogelijk cross platform parties geintroduceerd zal worden in zomer 2022 zondere verdere update dus dat is wel een beetje slechte communicatie aangezien we nu al in 2023 zitten. :F

[ Voor 29% gewijzigd door LightTwi op 26-04-2023 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
LightTwi schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:50:
Mogelijk komt deze game "gratis" in de PS+ Essential games voor de maand Mei. Weet iemand uit eigen ervaring of deze game crossplay met party maken gespeeld kan worden tussen PS4 en PS5 users? Ik vind namelijk een bron dat zegt van wel, maar weer een andere bron van niet.
Bij de FAQ vd officiele website staat dat er mogelijk cross platform parties geintroduceerd zal worden in zomer 2022 zondere verdere update dus dat is wel een beetje slechte communicatie aangezien we nu al in 2023 zitten. :F
Boven je staat een afbeelding waar het in staat dat in 2023 komt. Je kan dan een party maken met mensen van Xbox, playstation en mensen die het op pc hebben (steam of epic games) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Bieren89 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 17:07:
[...]

Boven je staat een afbeelding waar het in staat dat in 2023 komt. Je kan dan een party maken met mensen van Xbox, playstation en mensen die het op pc hebben (steam of epic games) :)
Thanks voor het erop wijzen, mogen ze hun website ook eff updaten :P Maar als ik het goed begrijp zit er wel crossplay matchmaking in het spel maar totaal geen crossplay (pre-form group) partying dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
LightTwi schreef op woensdag 26 april 2023 @ 18:05:
[...]

Thanks voor het erop wijzen, mogen ze hun website ook eff updaten :P Maar als ik het goed begrijp zit er wel crossplay matchmaking in het spel maar totaal geen crossplay (pre-form group) partying dus :'(
Correct, veel klagen daar al lang over omdat dat schijnbaar ook beloofd was in het begin.

Maar ik zou de game zeker even checken, hilarische momenten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
LightTwi schreef op woensdag 26 april 2023 @ 15:50:
Mogelijk komt deze game "gratis" in de PS+ Essential games voor de maand Mei.
Inmiddels officieel bevestigd;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CmDOyr8QG9JGJZFuhEP3KneqEs4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NMCpytLMIPcyIshd6N37M5n7.jpg?f=fotoalbum_large

https://chivalry2.com/2023/04/26/patch-notes-2-8/

[ Voor 23% gewijzigd door Nol_NL op 27-04-2023 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Ook gekocht voor op pc voor 9euro :D

Wel wat gespeeld xbox toen die uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-07 17:56
Hmmm, als ik jullie er zo positief over hoor, mosschien dat ik deze ook eens even van Gamepass moet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Ik probeer het zeker 2 of 3x in de week te spelen, heb er nu 230+ uur in gestoken en vermaak me nog steeds enorm. Is er misschien iemand die zin heeft om zo af en toe samen te spelen (40v40, 60v60 of 3v3)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Bekijk op YouTube
Chivalry 2 - Reclamation Update Release Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Prima update, jammer dat zo weinig mensen dit spel nog spelen. Ik ben in ieder geval nog wel actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Bekijk op YouTube
Chivalry 2 - Duel of the Fêtes Update | PS5 & PS4 Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14:41
DonRoger schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:22:
Prima update, jammer dat zo weinig mensen dit spel nog spelen. Ik ben in ieder geval nog wel actief.
De fun gaat er vanaf op het moment dat mensen dit spel teveel gespeeld hebben. Je kunt niet casual af en toe wat potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
jellybrah schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:32:
[...]

De fun gaat er vanaf op het moment dat mensen dit spel teveel gespeeld hebben. Je kunt niet casual af en toe wat potjes spelen.
Huh? Zeker wel toch?

Dit blijft nog steeds mijn go to game om ff snel op te starten en wat rond te meppen

Voor de cross and lion!.. Of voor Malric whatever 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL

Bekijk op YouTube
Chivalry 2 - Regicide Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Leuke game; nu in de Epic Store geheel gratis te krijgen bovendien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
Nu ongeveer 700 uur verder, en het blijft nog steeds leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Zijn er nog mensen die ‘t spelen? Of is het nu echt dood op Tweakers?
Pagina: 1