• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Momenteel heb ik een OnePlus 6t met 845 soc, op zich bevalt hij prima. Maar ik ben erg gecharmeerd van de Pixel 4a die ik voor mijn vrouw heb gekocht en eigenlijk wil ik er ook één. ( formaat, camera, google integratie nog beter)

Maar in hoeverre ga ik achteruit? Ik gebruik mijn telefoon heel veel, maar ik game bijv nooit.

Wel veel foto's, filmpjes, mail, internet etc.

Is de pixel 4a over 2 jaar nog steeds vlot, of maken de Android updates hem trager.

Wat is jullie mening?

www.casarodriguillo.com

• Marsmellow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:59
Ik volg deze even, sta voor dezelfde keuze en overweging(en).

Enige waar ikzelf overigens nog over twijfel is het feit dat er geen 5G op zit en ik mij afvraag of batterijduur ongeveer overeenkomt. Ik zou de overstap naar kleiner graag willen maken.

[ Voor 60% gewijzigd door Marsmellow op 04-07-2021 09:45 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:11
De pixel 4a is er in een 4g en 5g versie. De 5g versie is ongeveer gelijkwaardig aan je 6T. De 4g versie is trager.
Zelf zou ik de Pixel 5 aanraden. Die heeft een aparte image processor voor de foto's en is daar sneller mee.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
swhnld schreef op zondag 4 juli 2021 @ 09:55:
De pixel 4a is er in een 4g en 5g versie. De 5g versie is ongeveer gelijkwaardig aan je 6T. De 4g versie is trager.
Zelf zou ik de Pixel 5 aanraden. Die heeft een aparte image processor voor de foto's en is daar sneller mee.
Ja, maar die koop ik niet voor €300,-
Prijsverschil met 5 is groot, en juist het compacte en basic van 4a bevalt me

www.casarodriguillo.com

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:11
Tsja, de 5g versie is 100 Euro duurder dan de 4g variant. Dus dan ga je nu inleveren.
En naar de toekomst toe hangt het van Google af of nieuwe functies de telefoon veel trager maken of niet. Maar als die van je vrouw vlot genoeg aandoet voor je, zou ik er gewoon voor gaan. Je kunt altijd nog custom rom gaan.