On-ear koptelefoon met echt leer

Pagina: 1
Acties:
  • 498 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamertjetik
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-09-2021
Ben opzoek naar een on-ear koptelefoon waarvan de kussens niet of nauwelijks slijten. Had hiervoor een fijne JBL on-ear maar daar ging al gauw al het nep leer van rafelen.

Ik zoek een?
On-ear koptelefoon bedraad en met kussens van echt leer.

Wat is je budget?
Tot 150 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik, niks speciaals verder, hiervoor een JBL on-ear maar daarvan ging het nep leer volop loszitten met als gevolg overal stukjes nep leer.

Wat heb je zelf al gevonden?
Genoeg koptelefoons gevonden, is alleen erg lastig om te achterhalen of de kussens slijtvast/ van echt leer zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Worden on-ear koptelefoons ook als noise cancelling aangeboden? Niet dat daar mijn prioriteit ligt maar wel goed om te weten.

Beste antwoord (via S1NN3D op 05-07-2021 07:51)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic is wel heel kort door de bocht. Of het wel/geen echt leer is, is erg eenvoudig te achterhalen als je het opzoekt over een specifiek model.

Of er on-ears zijn met noice cancelling? Nog eenvoudiger te achterhalen met 2 filters in de Pricewatch:
https://tweakers.net/kopt...mhKZK4saWRqZIOiDIDStfWAgA

Samenvattend is dit dus geen topic waard en gaat het op slot.
Daarnaast valt op dat je wel topics opent maar daarin nooit reageert; niet aardig voor de community.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit topic is wel heel kort door de bocht. Of het wel/geen echt leer is, is erg eenvoudig te achterhalen als je het opzoekt over een specifiek model.

Of er on-ears zijn met noice cancelling? Nog eenvoudiger te achterhalen met 2 filters in de Pricewatch:
https://tweakers.net/kopt...mhKZK4saWRqZIOiDIDStfWAgA

Samenvattend is dit dus geen topic waard en gaat het op slot.
Daarnaast valt op dat je wel topics opent maar daarin nooit reageert; niet aardig voor de community.

Dit topic is gesloten.