Vraag

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Mijn zoontje heeft een samsung tablet en speelt hier brawlstars op.

Nu heeft hij voor zijn verjaardag een playstore cadeaukaart gehad.
Deze wil hij graag inwisselen voor brawlstars.
Dat kan via het spel maar na het kaartnummer ingevuld te hebben moet ik ook adresgegevens en telefoonnummer opgeven.

Is er ook een manier om dit zonder die gegevens te doen?

Dit is het enigste Android toestel wat we hebben.
De rest van het huishouden heeft Ios.

Of kan ik die kaart ook verzilveren op een ios toestel?

Alle reacties

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:04
Nee dit moet via een google account.
Als je het rechtstreeks in de game wil doen, zal hij onderwater google account gebruiken zodat je daar het kaart nummer kan invullen.
( zelfde dat je dat op een IOS apple account moet doen in geval van itunes cadeaukaart )

[ Voor 36% gewijzigd door corporalnl op 03-07-2021 21:51 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Crxtreem ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Beetje mosterd na de maaltijd in verband met de T.O.S.
Our games do not have general age limits. However, users of our games should observe that, under our Terms of Service, users under the legal age of majority in the country of their residence require their legal guardian’s approval of our Terms of Service before registering their account.
Het account op de tablet zou (nadruk) op naam van de ouders moeten staan en/of er zou een ouderlijk account moeten zijn alsmede een kind-account.

Sowieso, maar allicht dat je e.e.a. ook hebt gemerkt op iOS met "Google services" zoals Youtube; op verschillende momenten en vlakken wordt steeds vaker erop gedrukt dat je je moet identificeren / 18+ bewijzen / bepaalde content moet valideren / etc.

Zie ook https://support.google.com/families/answer/7158477 & https://support.google.com/googleplay/answer/7007852 maar als ik zo lees, zie ik niet "alsnog" een optie om dit snel te realiseren. Allicht, maar misschien out of the box gedacht: maak via internet een nieuw Google-account aan op je eigen naam, vul daar dus de correcte gegevens etc. in. Daarna online het account van je zoontje als family-member toevoegen en op die manier dan de gift-card redeemen?

Door alles online / browser te doen, elimineer je je eigen stukje startpost "we hebben maar 1 Android-device" plus dan kan je ook op andere momenten zelf tegoed / apps via Google Play tovoegen die dan vanzelf op het tablet geinstalleerd worden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Hij heeft deze tablet al een jaar of 4-5 en toen hij hem kocht was het al een uitlopend model.
Ding heeft dus ook nog een oud besturingssysteem.

De optie om een kids account te maken wordt door deze versie niet ondersteund dus als ik een familygroep maak zal deze ook niet ondersteund worden.