Windows auto update ook Nvidia

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakn00b
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-09 21:47
Windows.... :(

Ik had alle automatische update uitgezet. Omdat er een aantal security updates geïnstalleerd moesten worden heb ik dat geaccordeerd. Vervolgens gaat ie Nvidia display driver updaten, wat gewoon Niet de bedoeling is!

Iemand een idee hoe ik die teringzooi nu weer kan uitzetten?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 19:18
1 google opdracht was sneller dan dit topic aanmaken geweest 😜

https://www.tomshardware....ic-driver-updates-windows

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakn00b
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-09 21:47
Dat had ik al gezien. Sterker nog, die aanpassing stond er al in. Maar geldt voor álle updates. Niet alleen de security updates. Zodra je echter groen licht geeft voor de Security updates gaat die van nvidia ook mee. En nee, dat is geen security update. Tegenwoordig kunnen dat soort bedrijven ook hun meuk door de deur duwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
tweakn00b schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 08:06:
Dat had ik al gezien. Sterker nog, die aanpassing stond er al in. Maar geldt voor álle updates. Niet alleen de security updates. Zodra je echter groen licht geeft voor de Security updates gaat die van nvidia ook mee. En nee, dat is geen security update. Tegenwoordig kunnen dat soort bedrijven ook hun meuk door de deur duwen.
De volgende keer zelf 1 voor 1 downloaden en installeren https://www.catalog.updat...curity%20update%202021%20 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 14:41
Ik weet niet wat voor Windows je dan draait (niet gelinked) maar al een tijdje in Windows 10 in ieder geval sinds 20H2 vallen driver updates onder optional updates die niet (meer) automatisch meegenomen worden.

Het enige (in Windows 10) wat er wel eens kan gebeuren is dat deze bij een grote Windows 10 Update (20H2 - 21H2) wordt meegenomen dit omdat je met de nieuwe Windows versie wel gewoon beeld wil hebben en heb ik geen problemen mee.

I call bullshit if using recent versions of Windows 10.