iOS apps voor de M1 Mac: Ervaring en voorkeur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18:09
Wat is je ervaring met IOS apps op de Mac? En heb je tips voor apps waarvan je blij bent dat je ze kunt draaien?

--------------

Ik heb momenteel de Overcast app draaien. Hij werkt goed maar ik gebruik hem eerlijk gezegd nooit. (Op mijn iPhone daarentegen gebruik ik hem regelmatig.) Daarnaast heb ik nog enkele apps geïnstalleerd zoals de NS app. Ik heb ook een Trouw (krant) waar ik blij mee ben. Dat ding komt op de iPhone niet tot z'n recht en de web versie vind ik heel onprettig. Aangezien ik geen iPad heb ben ik hier wel erg blij mee.

Als ik eerlijk ben had ik er hogere verachtingen van. Een aantal apps die ik graag zou willen hebben werken niet (Bankieren, Instagram, diverse nieuws apps, Netflix, etc). De meeste apps die wel werken heb ik niet zoveel behoefte aan. Deels omdat op de Mac de web interface me meer vrijheid geeft en deels omdat ik mijn Mac er niet het ideale apparaat voor vind.
Maar ik ben wel blij dat de mogelijkheid nu bestaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

Jrz

––––––––––––

De Ikea tradfri app :-). Lampjes aan en uit vanaf de laptop

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Jrz schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:39:
De Ikea tradfri app :-). Lampjes aan en uit vanaf de laptop
Waarom niet gewoon via homekit dan? Zit er standaard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

Jrz

––––––––––––

g1n0 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 22:52:
[...]

Waarom niet gewoon via homekit dan? Zit er standaard op.
Werkt toch niet 100% en ik vind de Ikea app veel beter voor wat ik wil

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Helaas werkt SideLoading niet meer, toen was de Philips Hue app namelijk mijn favoriet.

Nu gebruik ik er maar een paar PostNL, UniFi Network en UniFi Protect.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18:09
Wel jammer dat zoveel apps niet werken. Van sommigen snap ik, ook omdat die dan typische iPhone API's bevragen.
Maar er zijn ook zat app's die moeiteloos zouden moeten kunnen draaien, of voor mijn part met de meeste functionaliteit. Ik snap ook niet waarom die makers het dan persé niet willen aanbieden. Zeker als ze toch al een gratis web interface hebben. Bang voor teveel gezeur bij de validatie in de App Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Jammer dat apps als netflix en youtube niet werken. Netflix zou bijvoorbeeld betekenen dat je films offline kan kijken. Bij youtube hoef ik dan niet elke keer in en uit te loggen (in de browser logt hij je gelijk in op alle google diensten wat ik niet fijn vind)
Snap niet waarom de devs het niet gewoon toestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Valinor op 08-07-2021 22:07 ]

Pagina: 1