Round-up bluetoothspeakers: waarom accuduur in minuten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:36
Ik zat reviews: Round-up bluetoothspeakers - 15 populaire modellen uit 3 prijsklassen door te scannen, en heb een vraag voor @Andrasman en/of @Paul Hulsebosch: waarom wordt de accuduur in minuten aangegeven?

Vrijwel altijd wordt elke soort accuduur in uren aangegeven. Nu snap ik dat jullie preciezer willen zijn dan volledige uren, maar een flinke lijst met '1510 minuten', '2060 minuten', '386 minuten', etc leidt bij mij er alleen maar toe dat ik bij elke accuduur het zelf maar naar uren om ga rekenen.

Zelf zou ik 2060 minuten neerzetten als '34 uur, 20 minuten', dat lijkt me in vrijwel alle gevallen een stuk beter begrijpbaar.

En nu ik toch bezig ben: de balkjes bij de rapportcijfers (er staat nu 'raport' met 1 'p', foutje in het artikel ;)) erboven lijken niet helemaal uit te beelden wat ze zouden moeten (of in ieder geval, niet wat ik zou verwachten):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x7pZyuDMwS5kYpcmF0z7HJ36bl8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/cH20a4lFccPWbw8QGxxaPa95.png?f=user_large

Bijvoorbeeld bij de 8.20 zie ik niks meer van de grijze achtergrond van het balkje, wat lijkt te impliceren dat 8.20 de maximale score is. Of dat de 8.20 een 10 zou moeten zijn, er vanuit gaande dat jullie rapportcijfers op een 10-puntsschaal geven. (En ook de 7.30 lijkt qua gekleurde balkje eerder een 9.nogwat dan een 7.3)

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-02 11:24
Het was inderdaad beter geweest om alles in uren en minuten te doen. Helaas kreeg ik dat niet voor elkaar in Datawrapper in de tijd die ervoor was. Op de afzonderlijke productpagina's hebben we het wel in uren aangegeven. Volgende keer dus even zoeken nog.

Die balkjes vind ik ook een goed punt. Dat was me nog niet opgevallen. Blijkbaar pakt hij de hoogste score van alle data en is dat het maximum van de grijze balkjes.

Rapportcijfers gefixt ook :)

Andrasman

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:36
Andrasman schreef op maandag 5 juli 2021 @ 09:28:
Het was inderdaad beter geweest om alles in uren en minuten te doen. Helaas kreeg ik dat niet voor elkaar in Datawrapper in de tijd die ervoor was.
Ik kan me voorstellen dat zo'n tool niet direct van 2060 minuten 34 uur en 20 minuten kan maken, maar zou het dan niet alsnog handiger zijn om er 'accuduur in uren' van te maken (dus 34,3 uur in plaats van 2060 minuten)?

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-02 11:24
Dat is zo inderdaad. Ik zal even kijken of ik straks tijd heb om het nog even te wijzigen!

Edit: done.

[ Voor 7% gewijzigd door Andrasman op 08-07-2021 12:45 ]

Andrasman