De verkoper heeft de macbook voor 750 euro + verzendkosten te koop aangeboden. Na een berichten wisseling op zondag 27 juni stuurt de verkoper ineens een betaalverzoek van niet 750 euro maar 800 euro + verzendkosten. Ook heeft hij de prijs in de advertentie verhoogd naar 800 euro. Hieronder staan screenshots van de aangeboden macbook.
Omdat de verkoper zonder overleg dat hij een hogere prijs wil gewoon de advertentie en te betalen bedrag aanpast zonder dat te vermelden vind ik dat er sprake is van misleiding.
De verkoper heeft een negatieve beoordeling geschreven. Ik hoop dat Tweakers deze wil verwijderen.
Er was een overeenkomst voor een bedrag van 750 euro met verzendkosten.
Voor een bedrag van 800 euro was er geen overeenkomst en zou er dus ook geen review geplaatst mogen worden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/mvcce17BxvYw3rnsrawiDwcv.png?f=user_large)
Omdat de verkoper zonder overleg dat hij een hogere prijs wil gewoon de advertentie en te betalen bedrag aanpast zonder dat te vermelden vind ik dat er sprake is van misleiding.
De verkoper heeft een negatieve beoordeling geschreven. Ik hoop dat Tweakers deze wil verwijderen.
Er was een overeenkomst voor een bedrag van 750 euro met verzendkosten.
Voor een bedrag van 800 euro was er geen overeenkomst en zou er dus ook geen review geplaatst mogen worden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/mvcce17BxvYw3rnsrawiDwcv.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/nG09l0mrHmt5QpqjDBeAGHHU.png?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door tweakje-2018 op 02-07-2021 20:46 ]