Vandaag nogmaals voorgehad in ondergrondse parking Ladeuzeplein Leuven, ticket betaalt en bij het uitrijden slagboom gewoon omhoog terwijl ticket nog op de middenconsole ligt. Snap ik niet.
Er staat een nummerplaat camera aan de ingang en aan de uitgang denk ik. Ik ga er vanuit dat dat je vraag was
Ik zal geen grap over Belgen maken.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
In sommige parkeergarages hangt toch een camera met kenteken herkenning bij de slagboom? Was het dat niet? Dan weten ze al dat je een ticket gekocht hebt.
kentekenregistratie camerasysteem?
9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070
Op het ticket staat dan ook vaak je kenteken vermeld.
Life is not about specs, it is about joy!
Welkom in de 21e eeuw.
If you can see, look. If you can look, observe
Nadeel dat al die kaartjes in je auto gaan rondslingeren. Tenminste hier wel.
Er komt een dag dat je op zoek bent naar iets om op te schrijven... Dan zijn die kaartjes weer een uitkomst.
Hier vooral een reminder voor het indienen van declaraties...DoeEensGek schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:41:
If you can see, look. If you can look, observe
Ja ik snap niet dat we nog een kaartje trekken. Kan toch ook gewoon mijn kenteken dan invullen bij de betaalautomaat. Ze mogen van dat afval, lees kaartjes, zelf houden.DoeEensGek schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:41:
Probleem is dat niet iedereen zijn eigen kenteken van buiten kent.anc schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:23:
[...]
Ja ik snap niet dat we nog een kaartje trekken. Kan toch ook gewoon mijn kenteken dan invullen bij de betaalautomaat. Ze mogen van dat afval, lees kaartjes, zelf houden.
Maar een oplossing voor jouw afvalprobleem is soms ook voorhanden, inrijden met je bankpas of creditcard. Die kun je dan ook weer bij het uitrijden gebruiken.
Gebeurd ook steeds vaker. Dan betaal je bij uitrijden contactloos.anc schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 20:23:
[...]
Ja ik snap niet dat we nog een kaartje trekken. Kan toch ook gewoon mijn kenteken dan invullen bij de betaalautomaat. Ze mogen van dat afval, lees kaartjes, zelf houden.
Bijvoorbeeld in The Wall bij Utrecht geldt dit. Daar is het eerste uur gratis, blijf je langer dan betaal je bij het uitrijden. Geen kaartjes meer
ik zeg facial recognition. Maar ze hebben nog wat moeite met zonnebrillen
Mercikes mensen, 't gaat vlug sinds het nieuwe millennium, vooral als je van de boerenbuiten komt!Roozzz schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:33:
Welkom in de 21e eeuw.
Kaartje trekken is vaak nodig om de parkeergarage te voet weer binnen te komen, met zo'n scanner als deurslot.
Gewoon consequent je zooi mee naar binnen nemen als je thuiskomt.DoeEensGek schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 19:41:
Ik zie weleens auto’s van collega’s waar de blikjes uit 2008 nog in liggen. Ik wil niet weten hoe hun huizen er van binnen uitzien.
Schoon omdat ze de zooi in de auto latenFreakNL schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 21:10:
[...]
Gewoon consequent je zooi mee naar binnen nemen als je thuiskomt.
Ik zie weleens auto’s van collega’s waar de blikjes uit 2008 nog in liggen. Ik wil niet weten hoe hun huizen er van binnen uitzien.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.