Ik denk een simpele vraag maar wegens de verschillen tussen de producten wellicht niet een simpel antwoord.
Wat ik zoek is eigenlijk .. hoe hoor ik de deurbel op locatie
- schuur
- zolder
- woonkamer ?
ik wil een slimme deurbel aanschaffen merk
- LSC action deurbel (waardeloos ding imho) heb ik liggen ..
- eufy
- unfi
- of ander merk
maar ik wil de bel horen rinkelen
Hoe sluit je een (digitale) gong aan ? ik wil niet van een verbinding op internet afhankelijk zijn als er aangebeld word. om me te melden dat er aangebeld is ..
Als ik bv naar een IP adres x een berichtje kan laten sturen "de deurbel is ingedrukt" ben ik al blij .. mooier is dat je 3 of 4 aparte devices aan kan wijzen oid .. maar dit moet niet via een cloud feature gaan ..
Waar moet ik dan op letten bij aanschaf van een deurbel .. de rest van de features vind ik voor nu een nice to have..
Wat ik zoek is eigenlijk .. hoe hoor ik de deurbel op locatie
- schuur
- zolder
- woonkamer ?
ik wil een slimme deurbel aanschaffen merk
- LSC action deurbel (waardeloos ding imho) heb ik liggen ..
- eufy
- unfi
- of ander merk
maar ik wil de bel horen rinkelen
Hoe sluit je een (digitale) gong aan ? ik wil niet van een verbinding op internet afhankelijk zijn als er aangebeld word. om me te melden dat er aangebeld is ..
Als ik bv naar een IP adres x een berichtje kan laten sturen "de deurbel is ingedrukt" ben ik al blij .. mooier is dat je 3 of 4 aparte devices aan kan wijzen oid .. maar dit moet niet via een cloud feature gaan ..
Waar moet ik dan op letten bij aanschaf van een deurbel .. de rest van de features vind ik voor nu een nice to have..
Tja vanalles