Windows 11 overload

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-05 13:17
Ik zie de laatste tijd veel artikelen verschijnen over Windows 11. Erg interessant, meestal. Maar zullen we het niet overdrijven?

nieuws: 'Windows 11 gaat 'black screen of death' tonen bij crashes' is wel echt een dieptepunt. De kleur van de BSOD, waarvan we bovendien nog maar moeten afvragen of dat ook echt in de definitieve versie komt. Het artikel vermeldt zelf ook al "De precieze reden van de vermeende kleurwijziging is niet bekend". Misschien is het dan verstandig om nog even te wachten met publiceren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Minder dan 11 (pun intended) artikelen op de Frontpage over deze versie in een kleine 9 dagen. Overload?

Het is maar net wat je boeit, denk ik? Als er een Apple conferentie geweest is, mijd ik persoonlijk de Frontpage die avond want als het meezit krijg je dan ook 10 artikelen over een earbud, een iPhone, een laptop, een OS-update, een prijsdingetje etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, het is één van de belangrijkste softtwarepakketten ter wereld, waarvan net een nieuwe major versie is aangekondigd. vind het niet meer dan logisch dat dat dan wat aandacht krijgt.

Dat zakt vanzelf wel weer weg hoor, het is niet iets structureels ofzo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Laatst online: 13-05 13:17
Prima om er artikelen over te lezen, maar ik heb het idee dat de redactie nu wel heel gretig berichtjes erover tikt.

nieuws: Windows krijgt nieuwe Microsoft Store met meer vrijheden voor ontwikk... werd al snel aangepast omdat er nieuwe informatie opdook. Daarna kwam nieuws: Windows 11 vereist geen TPM 2.0 - update en die werd eerst aangepast, een dag later kwam nieuws: Windows 11 vereist wel TPM 2.0 en minimaal Ryzen 2000 of 8e generatie... met aanvullende info.

Ik vind het oprecht interessant om over de ontwikkelingen van Windows 11 te lezen, maar ik hoop niet dat de komende maanden steeds berichten opduiken op basis van geruchten, die vervolgens binnen enkele dagen weer worden aangevuld/gerectificeerd. Het kan nog maanden duren voordat Windows 11 uitkomt; even een dagje wachten voordat je geruchten publiceert kan geen kwaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-05 18:11
Ben het met je eens, krijg hierbij heel erg het gevoel van kwantiteit boven kwaliteit.

De artikelen kloppen ook negen van de tien keer niet en worden door tweakers naderhand gecorrigeerd.

Ach ja, alles draait tegenwoordig om geld en clicks dus ergens snap ik het wel.

Intel Core i7 9700K | GIGABYTE Z390 Aorus Elite | 16GB DDR4 3200MHz | NVIDIA GeForce 1080 GTX 8GB | PS5 Disc Edition