Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 08:50
Samsung Kies ondersteunt mijn gloednieuws Galaxy M21 blijkbaar niet.

Ik wil gewoon de smartphone kunnen benaderen via WIndows Explorer, maar zoals altijd is dit weer ridicuul moeilijk op Android phones.

Samsung Kies gaat niet, heb ook een andere driver geïnstalleerd van deze site, maar dit heeft nog niet geholpen.

Hoe doen jullie dit? Wil graag verbinden via kabel en niet gewoon alles via Wifi doen, je weet nooit wie meekijkt.

Bedankt

Beste antwoord (via Satangel op 06-07-2021 12:36)

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:20

Xanax959

relax...

Ik heb een M51 op android11, zelfde schermpje zie ik. Aangesloten op mijn laptop zonder verdere installaties van drivers o.i.d. Ik kan ook niet naar "connected device" overschakelen, maar ik kreeg wel een popup op de telefoon met "toestemming voor toegang". Daar ja op getapt, na enige seconden kreeg ik op mijn laptop te zien dat mijn M51 "gereed voor gebruik" was en nu kan ik inderdaad de sd kaart en het interne geheugen zien in de verkenner.
Laptop is een dell 5414 met nieuwe windows10 installatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Xanax959 op 05-07-2021 17:50 ]

Atari portfolio Dos 2.11

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Op mijn Oneplus 7, heb ik geen drivers nodig maar kan ik kiezen voor "USB Config" ergens diep in de krochten van de firmware.

Afhankelijk van deze optie, zie ik "dus" met een kabeltje inderdaad via Windows Explorer mijn interne geheugen van de Android-phone.

Mogelijk, maar volgens mij heet dat MTP op verschillende Samsung modellen, moet dat dus ook simpeler kunnen zonder drivers van een wazige site.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KF7KjW861RU6mFhohZRwwIKzBNE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wFSd4IZQXGreGjgAGfRhKN5f.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Satangel kabel erin stoppen verbinden met Windows. In het notificatiepaneel op MTP opslag zetten en je kan er via Windows verkenner bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Bedankt voor de snelle reacties.

Dit is wat ik zie op mijn M21.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ORbwpDb.png

Wanneer ik USB controlled by connected device probeer, lukt het niet. Hij schakelt gewoon weer om naar 'this phone' in enkele seconden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:20

Xanax959

relax...

Ik heb een M51 op android11, zelfde schermpje zie ik. Aangesloten op mijn laptop zonder verdere installaties van drivers o.i.d. Ik kan ook niet naar "connected device" overschakelen, maar ik kreeg wel een popup op de telefoon met "toestemming voor toegang". Daar ja op getapt, na enige seconden kreeg ik op mijn laptop te zien dat mijn M51 "gereed voor gebruik" was en nu kan ik inderdaad de sd kaart en het interne geheugen zien in de verkenner.
Laptop is een dell 5414 met nieuwe windows10 installatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Xanax959 op 05-07-2021 17:50 ]

Atari portfolio Dos 2.11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
Ja ik ging het ook eens proberen op een compleet andere Windows 10 PC en idd, dit werkt als een zonnetje.

Niet echt opgelost dus, maar met deze workaround kan ik leven. Zo vaak connecteer ik mijn GSM ook niet met mijn PC.

Niet ideaal maar bon, we zien wel. Wellicht een driver die roet in het eten gooit.

Bedankt
Pagina: 1