If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Ik wil niet meer geregt staan hierzo dus ik wil ze graag weg hebben hoe doe je dat?
Ik dacht dat je geen kloontjes mocht maken? En dan nog, als je het zat bent, tik dan geen "gathering.tweakers.net" meer in je browser en remove de eventuele favorite.
Hoe weten we of je niet gewoon een paar gasten die je niet mag wilt laten bannen?
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
dat kun je zelf niet doen.Op zaterdag 18 augustus 2001 01:18 schreef Master333 het volgende:
IK kan ze niet verwijderen dus ik doe het maar zo..
Ik wil niet meer geregt staan hierzo dus ik wil ze graag weg hebben hoe doe je dat?
39
mwoah, ik kan wel een manier of 3 verzinnen hoe het voor je gedaan kan worden..Op zaterdag 18 augustus 2001 01:19 schreef Homedisc het volgende:
[..]
dat kun je zelf niet doen.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
hehehehe, volgens mij is dat een genot om te doen als mod, accounts verwijderenOp zaterdag 18 augustus 2001 01:21 schreef HlpDsK het volgende:
Bye bye dan maar.
39
Maar toch wil ik het graag.Op zaterdag 18 augustus 2001 01:19 schreef Homedisc het volgende:
[..]
dat kun je zelf niet doen.
Dus ga ik maar vervelend doen. Ik ben al jaren lid van deze troep maar het gaat gewoon de verkeerde kant op.
En ik wil er niet meer bij horen.
Brrrr..
tuurlijk, maar dan doe je het niet zelfOp zaterdag 18 augustus 2001 01:21 schreef Renegade het volgende:
[..]
mwoah, ik kan wel een manier of 3 verzinnen hoe het voor je gedaan kan worden..![]()
39
Verwijderd
Niet verwijderen, alleen op slot zetten.Op zaterdag 18 augustus 2001 01:21 schreef Homedisc het volgende:
[..]
hehehehe, volgens mij is dat een genot om te doen als mod, accounts verwijderen
troep? heb je je kamer wel eens gezienOp zaterdag 18 augustus 2001 01:22 schreef Master333 het volgende:
[..]
Maar toch wil ik het graag.
Dus ga ik maar vervelend doen. Ik ben al jaren lid van deze troep maar het gaat gewoon de verkeerde kant op.
En ik wil er niet meer bij horen.
Brrrr..
Dan kun je toch gewoon weggaan zonder al die extra accounts aan te maken, of zie ik dat verkeerd.
Ohja dat is waar, anders kreeg je fouten ofzo.Op zaterdag 18 augustus 2001 01:22 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Niet verwijderen, alleen op slot zetten.
39
Moet je al mijn ip's hebben??
Ik heb adsl fast isdn en @home?
Ik wil nl ook niet meer terug kunnen komen?
BvD
Martnl <<< Mart333 <<< Hardikshenkie <<<
zie je kloontjes VERBODEN gooi me er snel af hoor.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
If so .. dan horen we dat wel via een mailtje van de echte eigenaar. Vooralsnog kan ie een ban hebben.Op zaterdag 18 augustus 2001 01:28 schreef Renegade het volgende:
Ik begin eigenlijk enigzins het idee te krijgen dat er hier een joke wordt uitgehaald met het account van een ander
1 woord: vaag!Op zaterdag 18 augustus 2001 01:26 schreef Master333 het volgende:
Nou schiet op dan kan je eindelijk god spelen.
God spelen? een beetje rare opmerking hoor.
hebben ze waarschijnlijk al
Wat heb je nou? of twijfel je zelf nog?
wederom, wat wil je nou?
BvD
39
Tja, dat lijkt me ongetwijfeld ook zo. En als ie er echt zo happig op is...Op zaterdag 18 augustus 2001 01:29 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
If so .. dan horen we dat wel via een mailtje van de echte eigenaar. Vooralsnog kan ie een ban hebben.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nee hoor het is geweldig hier ze luisteren echt naar je.Op zaterdag 18 augustus 2001 01:27 schreef rick17 het volgende:
beetje boos
Ze denken niet dat ze god zijn. En in fouten toegeven zijn ze ook erg goed.. Dus nog veel plezier hier.
Plezier hebben zullen we ongetwijfeld nog wel hebben, en dat is met of zonder jou.Op zaterdag 18 augustus 2001 01:30 schreef Master333 het volgende:
[..]
Nee hoor het is geweldig hier ze luisteren echt naar je.
Ze denken niet dat ze god zijn. En in fouten toegeven zijn ze ook erg goed.. Dus nog veel plezier hier.
En rot dan snel op als je hier weg wil dan
Verspil geen bandbreedte van Femme.
39
Hej... flaming is not the wayOp zaterdag 18 augustus 2001 01:32 schreef Homedisc het volgende:
[..]
Plezier hebben zullen we ongetwijfeld nog wel hebben, en dat is met of zonder jou.
En rot dan snel op als je hier weg wil dan
Verspil geen bandbreedte van Femme.
respect. Ook voor iemand die graag weg wil, en daarom begint te flamen/trollen (imho ook onnodig, maar ja).
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Alleen op dit topic, niet op user, kijken hoe kwaad je iemand kan krijgen
tuurlijk, flamen is geen optie (eventueel mijn excuus hiervoor), maar als hij _zo_ graag weg wil, waarom blijft hij dan maar posten?Op zaterdag 18 augustus 2001 01:34 schreef Renegade het volgende:
[..]
Hej... flaming is not the way
respect. Ook voor iemand die graag weg wil, en daarom begint te flamen/trollen (imho ook onnodig, maar ja).
39
Niet dat 'ie dat nu nog kan lezen...Op zaterdag 18 augustus 2001 01:36 schreef HlpDsK het volgende:
MartNL en Master333 zijn banned. Henk kon ik niet vinden.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/32548Op zaterdag 18 augustus 2001 01:36 schreef HlpDsK het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/32548Op zaterdag 18 augustus 2001 01:36 schreef HlpDsK het volgende:
Maar ik denk niet dat dat hem is
39
Misschien wanneer ie als Henk inlogt?Op zaterdag 18 augustus 2001 01:37 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Niet dat 'ie dat nu nog kan lezen...
never mind... IP-ban
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Edit: ow, hij heeft een ip-ban
of hij registreerd nog een keerOp zaterdag 18 augustus 2001 01:40 schreef Renegade het volgende:
[..]
Misschien wanneer ie als Henk inlogt?
In elk geval komen we op deze manier wel snel aan de 30000 users (waarvan denk ik maar 10 procent active user is)
39
Is dat leuk dan ?Op zaterdag 18 augustus 2001 01:36 schreef hdd het volgende:
Alleen op dit topic, niet op user, kijken hoe kwaad je iemand kan krijgen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Wel als ie zo idioot doetOp zaterdag 18 augustus 2001 01:44 schreef Traag het volgende:
[..]
Is dat leuk dan ?
stop dan met reply'en als je er zat van bentOp zaterdag 18 augustus 2001 01:26 schreef Master333 het volgende:
Nou schiet op dan kan je eindelijk god spelen.
BvD
ben wel jaloers ik heb niksadsl fast isdn en @home?
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
BeideOp zaterdag 18 augustus 2001 11:13 schreef pier het volgende:
Hey ben ik nu g*k of is me reacite pleite
hehehOp zaterdag 18 augustus 2001 11:14 schreef Phreak het volgende:
[..]
Beide
Naja, so what.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Op zaterdag 18 augustus 2001 01:22 schreef Master333 het volgende:
[..] Ik ben al jaren lid van deze troep maar het gaat gewoon de verkeerde kant op.
[..]
Zo te zien weet ie waarover ie praat..Geregistreerd op: 18 augustus 2001
Dat poste ik dus ook...Op zaterdag 18 augustus 2001 11:28 schreef Phantom_ het volgende:
[..]
[..]
Zo te zien weet ie waarover ie praat..
Met daaronder :
Al jaren ?
[topic=208074]Op zaterdag 18 augustus 2001 15:12 schreef Emperor het volgende:
vaag.....
Dit topic is gesloten.
![]()