Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
:fill(white):strip_exif()/f/image/VWJEtXi9yN56Vlb9k6SmJGGK.png?f=user_large)
De eerste link van BEKIJK>> naar BCC (lichtgearceerd) gaat inderdaad naar webshop.nl; de tweede link BEKIJK>> gaat wel goed. Dit is overigens als ik niet ingelogd op Tweakers zit.
Het lijkt erop dat de advertentie-banner de verkeerde code bevat en @Mooijekind of @crisp zouden mogelijk hierin kunnen assisteren?
[ Voor 15% gewijzigd door MAX3400 op 02-07-2021 14:19 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De eerste tel ik niet mee, het gaat dus niet om de advertenties.
En niet alleen 'bekijk' maar alles wat klikbaar is.
Als ik naar pricewatch: Acer Nitro XV340CKP Zwart ga in een InPrivate browser en dan, zoals ik jou dan begrijp, het 2e linkje aanklik (dus zonder arcering of heeeel klein "advertentie" onderin), dan kom ik wel direct bij BCC op de goede pagina en niet op http://www.webshop.nlDukeBox schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:19:
De eerste tel ik niet mee, het gaat dus niet om de advertenties.
Ja, maar nu nog leuker.. het resultaat is een beetje random kom ik net achter.MAX3400 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 14:21:
Als ik naar pricewatch: Acer Nitro XV340CKP Zwart ga in een InPrivate browser en dan, zoals ik jou dan begrijp, het 2e linkje aanklik (dus zonder arcering of heeeel klein "advertentie" onderin), dan kom ik wel direct bij BCC op de goede pagina en niet op http://www.webshop.nl
Ik gebruik meerdere browsers, bij canary waar ik niet ben ingelogd op t.net kom ik ALTIJD uit bij www.webshop.nl
Gebruik ik incognito dan is het resultaat verschillend, de ene keer kom ik bij BCC uit de andere keer niet. Het resultaat is ook pér link verschillend (als er meer dan 1 staan).

En ja, ik drukte net 16x op F5 in Edge InPrivate en ben nu ook "webshop.nl" kwijt...
Het lijkt er op dat het niet met de link in de PW direct te maken heeft maar wel met de redirect daar na.
Het is dus een beetje random waar je naar doorgelinkt wordt wanneer je 'schoon' (zonder cookie) begint.
Het is dus een beetje random waar je naar doorgelinkt wordt wanneer je 'schoon' (zonder cookie) begint.
Er draait daar wel een A/B test die invloed kan hebben op de redirects. Het kan zijn dat er ergens dan een fout zit in de configuratie, maar daar zal ik dan even dieper in moeten duiken en dan aan wat jasjes trekken. Zolang dit probleem zich niet bij heel veel meer clickouts voordoet laat ik dit wel even wachten tot a.s. maamdag.
Intentionally left blank
Het probleem is een combinatie van uitgelichte shop code en de Trackonomics code voor BCC. Dat is wel eens eerder fout gegaan. De combinatie UTM parameters toevoegen aan uitgelichte shop, gecombineerd met de parameters voor Trackonomics gaat niet goed.crisp schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 17:08:
Er draait daar wel een A/B test die invloed kan hebben op de redirects. Het kan zijn dat er ergens dan een fout zit in de configuratie, maar daar zal ik dan even dieper in moeten duiken en dan aan wat jasjes trekken. Zolang dit probleem zich niet bij heel veel meer clickouts voordoet laat ik dit wel even wachten tot a.s. maamdag.
Wanneer we de UTM parameters weghalen bij de uitgelichte shop, is er niks aan de hand en gaat alles goed. @Yevrah kan de desbetreffende account manager en klant op de hoogte stellen.
Ah ja, ik kan me voorstellen dat dat in bepaalde situaties kan conflicteren. We zouden ook featured shops kunnen uitsluiten van trackonomics, maar wellicht is er ook een manier waarop het wel samen kan werken?chengbondkwok schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 09:21:
[...]
Het probleem is een combinatie van uitgelichte shop code en de Trackonomics code voor BCC. Dat is wel eens eerder fout gegaan. De combinatie UTM parameters toevoegen aan uitgelichte shop, gecombineerd met de parameters voor Trackonomics gaat niet goed.
Wanneer we de UTM parameters weghalen bij de uitgelichte shop, is er niks aan de hand en gaat alles goed. @Yevrah kan de desbetreffende account manager en klant op de hoogte stellen.
Intentionally left blank
Pagina: 1