Nieuwe behuizing (MSI Z370 Pro moet erin passen)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• matvis26
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-08-2025
Ik zoek een nieuwe kast
Ik heb op dit moment een standaard ATX kast (wel aan de kleinere kant van binnen) en een MSI Z370 Gaming Pro Carbon. Het nadeel is dat ik op dit moment mijn top fan (bovenin achter in mijn pc) aan de buitenkant heb zitten. Dit komt door de grote plastic opzetstuk van de ingangspoorten van mijn moederbord (weet de naam niet, zie afbeelding bij product "Gaming Pro" staat erop). Mijn CPU past er wel naast (i5-8600K) met air cooler.

Wat is je budget?
Max. 100,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
- Voorkeur voor een kast waar je in kunt kijken (heb nu een dichte kast en vind dat wel jammer)
- Qua design hou ik van modern/strak, mag evt. ook met licht
- Mijn voorkeur gaat naar meerdere fans / goede airflow. Wil dus van voor naar achteren een airflow regelen.

Wat adviseren jullie? Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel een goede airflow heb, maar dat het ook gaat passen ondanks dat grote opzetstuk? Hebben jullie nog leuke suggesties?

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:15
Wat heb je zelf gevonden in de pricewatch?

• matvis26
Ik had bijvoorbeeld deze gezien, de Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart. Als ik naar de plaatjes kijk, met name die van de achterkant, lijk ik daar tegen hetzelfde probleem aan te lopen. Aan de achterkant zit de opening voor het moederbord aan de linkerkant. Maar dan komt de plastic kap van mijn moederbord voorbij de schroeven (even een aanname), waardoor die denk ik niet gaat passen.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 00:15
Gaat gewoon passen hoor! Dat soort problemen kom ik alleen tegen bij de meest budget kastjes van 2 tientjes.

Welke behuizing heb je nu?

• matvis26
Ik kan de factuur niet meer vinden, dus weet het niet zeker. Wel een Be Quiet Compact zie ik nu.

Thanks voor je reactie! Ik denk dat ik het ga proberen.

[ Voor 15% gewijzigd door matvis26 op 02-07-2021 16:20 ]