Goedendag Tweakerts,
Ik ben op zoek naar iets relatief specifieks. Omdat mijn kennis en ervaring op dit gebied beperkt is, zie ik door de bomen het bos niet meer. Hoe langer ik zoek en rondsnuffel, hoe meer ik verdwaal. Hopelijk wil één van jullie een ervaring of suggestie delen.
Ik zoek:
Veel apparaten die ik tegenkom hebben wel een interne harde schijf, maar deze is dan alleen geschikt voor het installeren van apps - en dan dient video alsnog gestreamd te worden.
Is er hier iemand die gelijk een idee heeft en mij misschien verder wil helpen?
Bedankt!
Ik ben op zoek naar iets relatief specifieks. Omdat mijn kennis en ervaring op dit gebied beperkt is, zie ik door de bomen het bos niet meer. Hoe langer ik zoek en rondsnuffel, hoe meer ik verdwaal. Hopelijk wil één van jullie een ervaring of suggestie delen.
Ik zoek:
- Een kleine mediaspeler met HDMI-uit die ik achter m'n tv kan plakken, welke video kan afspelen in 4K.
- Deze speler moet de video lokaal kunnen opslaan, zodat (ten opzichte van streamen) het netwerk niet belast wordt tijdens afspelen.
- Deze video's dienen dan wel weer draadloos naar deze speler gekopieerd te kunnen worden, al dan niet als een soort netwerkschijf.
Veel apparaten die ik tegenkom hebben wel een interne harde schijf, maar deze is dan alleen geschikt voor het installeren van apps - en dan dient video alsnog gestreamd te worden.
Is er hier iemand die gelijk een idee heeft en mij misschien verder wil helpen?
Bedankt!