Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor zowel zakelijk als privé gebruik. Ik heb via de Pricewatch een leuke selectie gemaakt, maar ik zit nu met het volgende. Ik wil er een 49" scherm mee kunnen aansturen, en dan specifiek de Samsung C49RG90. Met mijn huidige laptop kan dat niet, enerzijds omdat die geen DisplayPort heeft en anderzijds omdat de GPU de resolutie van het scherm niet ondersteund.
Het scherm heeft DisplayPort 1.4 of HDMI 2.0 als video-in. In mijn selectie op de Pricewatch heb ik dat dus ingevoerd als criteria. Alleen, hoe weet ik nu of deze laptops ook de resolutie van het scherm ondersteunen?
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk zakelijk gebruik. Maar occasionally ook beeldbewerking (Photoshop, DaVinci Resolve).
Wat is je budget?
€ 1.000 - € 1.500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Ik ben zzp'er in de IT dus hij gaat mee naar klanten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het scherm heeft DisplayPort 1.4 of HDMI 2.0 als video-in. In mijn selectie op de Pricewatch heb ik dat dus ingevoerd als criteria. Alleen, hoe weet ik nu of deze laptops ook de resolutie van het scherm ondersteunen?
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk zakelijk gebruik. Maar occasionally ook beeldbewerking (Photoshop, DaVinci Resolve).
Wat is je budget?
€ 1.000 - € 1.500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Ik ben zzp'er in de IT dus hij gaat mee naar klanten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- CPU Ryzen 7
- Minimaal 16GB geheugen
- Liefst aluminium behuizing ivm stevigheid
- Merk maakt minder uit, maar als ik de keuze heb liever geen Chinees merk.
[ Voor 3% gewijzigd door Myagi op 02-07-2021 13:16 ]