Ik heb laatst een Systeemkopie gemaakt via windows naar een externe SSD (Samsung T5).
Dit heb ik al eens eerder met succes gedaan naar een NAS, maar ik wilde mijn bestanden nu ook op een andere locatie veilig bewaren.
Het viel mij op dat er in de map Windowsimagebackup op de SSD nu een map zit met de naam "logs". In deze map zit een tekstbestand met de naam Backup_error xx-xx-xxxx ( met de datum van de gemaakte backup er achter en nog wat andere getallen die ik niet kan duiden.)
Als ik het tekst bestand open staat er niets in.
In de backup die ik eerder op mijn NAS heb gemaakt zit deze map niet.
Ik vroeg mij af of deze backup nu wel bruikbaar is of dat er ergens straks fouten in zitten?
Ik heb windows al ge update een fout controle op mijn externe SSD uitgevoerd en sfc /scannow geprobeerd.
Als ik het hierna opnieuw probeer krijg ik nog steeds dit log bestand.
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij wil adviseren,
Alvast bedankt.
Dit heb ik al eens eerder met succes gedaan naar een NAS, maar ik wilde mijn bestanden nu ook op een andere locatie veilig bewaren.
Het viel mij op dat er in de map Windowsimagebackup op de SSD nu een map zit met de naam "logs". In deze map zit een tekstbestand met de naam Backup_error xx-xx-xxxx ( met de datum van de gemaakte backup er achter en nog wat andere getallen die ik niet kan duiden.)
Als ik het tekst bestand open staat er niets in.
In de backup die ik eerder op mijn NAS heb gemaakt zit deze map niet.
Ik vroeg mij af of deze backup nu wel bruikbaar is of dat er ergens straks fouten in zitten?
Ik heb windows al ge update een fout controle op mijn externe SSD uitgevoerd en sfc /scannow geprobeerd.
Als ik het hierna opnieuw probeer krijg ik nog steeds dit log bestand.
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij wil adviseren,
Alvast bedankt.
![]() | ![]() |