[ Voor 67% gewijzigd door MAX3400 op 02-07-2021 09:16 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zojuist Edge geïnstalleerd en daar werkt het wel. Dus het ligt aan de browser, maar ik wil eerlijk gezegd geen andere browser dan Firefox gebruiken ;-)MAX3400 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 09:16:
Andere browser al getest? Ik klik net op Android 11 via EDGE naar tweakers.net en dat werkt.
[Afbeelding]
Heb je al die 13 tabbladen al eens gesloten?
Firefox process gekilled?
Firefox geherinstalleerd?
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Snap ik maar een andere testen is inderdaad wat anders dan een topic openen dat Tweakers-header het niet zo goed doetVerwijderd schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 09:18:
[...]
Zojuist Edge geïnstalleerd en daar werkt het wel. Dus het ligt aan de browser, maar ik wil eerlijk gezegd geen andere browser dan Firefox gebruiken ;-)
Zo gebruik ik nooooit Chrome op mijn devices terwijl hele volksstammen erbij zweren en ook wel eens vragen aan me om het te testen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Tabbladen gesloten en dat werkte niet, uiteindelijk een paar keer firefox proces uitgezet en na de 5de keer was het probleem opgelost. Thanks voor de hulp! Vreemd, ik heb het een keer eerder gehad en toen kwam het door Ublock, maar die heb ik uitstaan. Apart dat het nu weer voor kwam.PD2JK schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 09:19:
Hier geen problemen met Firefox op Android 11. Met of zonder ads.
Heb je al die 13 tabbladen al eens gesloten?
Firefox process gekilled?
Firefox geherinstalleerd?
Klopt helemaal, maar dit is een issue wat ik vaker tegenkom op alleen de website tweakers i.c.m. Firefox. Vandaar ik dacht ik meld het even, ik heb het probleem vaker gezien bij mensen hier. Of dit volledig aan Firefox ligt of aan aanpassing op de tweakers website geen idee.MAX3400 schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 09:20:
[...]
Snap ik maar een andere testen is inderdaad wat anders dan een topic openen dat Tweakers-header het niet zo goed doet
Zo gebruik ik nooooit Chrome op mijn devices terwijl hele volksstammen erbij zweren en ook wel eens vragen aan me om het te testen.
De duimpjes waren ook niet meer te zien, daarna wel.
Vreemd dat het bij jou dit niet op deze manier werkt.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Ik heb er 1 keer per paar maanden last van, lijkt op een soort update aan de kant van tweakers of firefox of zoMystic_Jack schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 10:04:
Ik had dit gisteren ook met Firefox op mijn telefoon. Ik heb Adguard draaien, deze heb ik voor Tweakers uitgezet toen werkte het weer. Daarna weer aan en het bleef werken.
De duimpjes waren ook niet meer te zien, daarna wel.
Vreemd dat het bij jou dit niet op deze manier werkt.
https://tweakers.net/g/if...u_icons_responsive_v6.png
https://tweakers.net/g/if...cons_responsive_v6_x2.png
Wat gebeurt er als je deze 2 url's opvraagt?
Intentionally left blank
Hij werkt inmiddels wel weer, dus ik weet niet of deze test iets uitmaakt op dit moment.crisp schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 10:34:
Het lijkt er op dat 1 van deze plaatjes niet (goed) geladen wordt:
https://tweakers.net/g/if...u_icons_responsive_v6.png
https://tweakers.net/g/if...cons_responsive_v6_x2.png
Wat gebeurt er als je deze 2 url's opvraagt?
/f/image/OVemtQGkqDBO6ySAAosIQy9q.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2021 11:34 ]
Als de header 'werkt' dan heeft dat inderdaad weinig zin.Verwijderd schreef op vrijdag 2 juli 2021 @ 11:33:
[...]
Hij werkt inmiddels wel weer, dus ik weet niet of deze test iets uitmaakt op dit moment.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb voor de zekerheid nog in onze content-cache gekeken, maar aan onze kant stonden deze plaatjes in ieder geval goed in de cache. Het lijkt dus meer op een client-cache probleem.
Intentionally left blank
/f/image/2TqsSt6VsbjFvcWd18lwCVrP.png?f=fotoalbum_large)