dut lijkt met wel leuk om te doen op mijn computer te bevestigen. is hier ergens een topic over( nee ik heb het niet kunnen vinden in de search. is die ergens anders te vinden
thnx
Voorzichtig met bier achter je computer......
can you read my mind?
Kan niet echt moeiljik zijn, moet je gewoon zo'n cafe opener regelen, die je normaal aan de muur vast kan maken.
(maar een normale PC kast doet het ook prima, net als elke andere rand
)
* Horus zit nu ook lekker aan zijn beugeltje te lurken
(maar een normale PC kast doet het ook prima, net als elke andere rand
* Horus zit nu ook lekker aan zijn beugeltje te lurken
lijkt me idd wel handig maar waar wil je dat doen ik kan em nergens kwijt. o wacht die modellen van compaq enzo hebben allemaal van die rare vormen (no flame) misschien kun je ergens wat weg dremelen ofzo (tis maar een id)
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
gewoon voorop je case
bieropener heeft een hogere priority vind ik
bieropener heeft een hogere priority vind ik
iemand moet de eerste zijnOp zaterdag 18 augustus 2001 00:42 schreef computerdude het volgende:
maar heeft iemand dat al een keer gemaakt?
ik wil namelijk pics
probeer het zou ik zeggen
Verwijderd
Hehehe, uŽr all sick
but iŽm the sickest!
ik heb er deze zomer eentje gemaakt, ik zal morgen even wat fotoŽs maken. Žt is heel simpel, maar wel leuk om te doen!
dat was mŽn eerste mod aan mŽn case
ik heb er deze zomer eentje gemaakt, ik zal morgen even wat fotoŽs maken. Žt is heel simpel, maar wel leuk om te doen!
dat was mŽn eerste mod aan mŽn case
Ik heb hem ook al gemaakt. En het zeer handig bij lanparties. Helaas heb ik geen digitale camera dus kan ik hem ook niet posten.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Pas maar op met bier achter je pc.
heb laatst half flesje in me toetsenbord gegoten ...
gelukkig doetie het nog, bier doet blijkbaar niet zoveel schade als cola e.d. (ook al eens gehad
)
gelukkig doetie het nog, bier doet blijkbaar niet zoveel schade als cola e.d. (ook al eens gehad
Je case moet ook wel een beetje stevig zijn... gaat best wel wat kracht achter zitten...
Lijkt me niet de bedoeling dat je de halve voorkant meetrekt
kan je er gelijk een raampje inzettenOp zaterdag 18 augustus 2001 01:33 schreef BrZ het volgende:
Je case moet ook wel een beetje stevig zijn... gaat best wel wat kracht achter zitten...
mja... maar elke dag 10 nieuwe raampjes in je pc zetten word op den duur toch ook saaiOp zaterdag 18 augustus 2001 01:46 schreef Magic_Mirage het volgende:
[..]
kan je er gelijk een raampje inzetten.
Gewoon een extra account maken waarmee je niet al te veel kan verknoeienOp zaterdag 18 augustus 2001 00:17 schreef cruncher het volgende:
Voorzichtig met bier achter je computer......
Ik heb vandaag nog zo'n cafe opener gezien bij de blokker...
Hij was om aan de muur of zo te hangen, Fl 9,95 van Heineken.....Geen Geld toch ??
Er zaten zelfs 2 schoeven bij, wat wil je nog meer ???
Hij was om aan de muur of zo te hangen, Fl 9,95 van Heineken.....Geen Geld toch ??
Verwijderd
een kratje bierOp zaterdag 18 augustus 2001 04:21 schreef mymind het volgende:
Ik heb vandaag nog zo'n cafe opener gezien bij de blokker...
Heb het toevallig laatst bij een vriend van mij ingebouwd, het verrotte is allen dat we geen van bijden een camera hebben om het te laten zien
Verwijderd
je kon laatst met vaderdag bij de hema of de v&d zon opener kopen die je aan de muur moest schroeven. dus volgens mij zijn die er nog steeds wel en kan je dat ook gewoon doen. waarom bouw je trouwens niet gewoon een oude flopdrive in je kast? klepje eraf en je hebt de perfecte bieropener.
Je kunt die dingen ook bij de Blokker kopen (The Original Heiniken Stuff) en dan met 2 schroeven door je kast slaan.
Let wel op de volgende 2 punten :
1 : Die schroeven moeten nergens tegenaan komen.
2 : Zet hem niet in het midden van je case want als je hem veel gaat gebruiken (lees : als je veel gaat zuipen) trek je de hele zijkant van je case krom. Zet hem bijvoorbeeld boven je voeding
Let wel op de volgende 2 punten :
1 : Die schroeven moeten nergens tegenaan komen.
2 : Zet hem niet in het midden van je case want als je hem veel gaat gebruiken (lees : als je veel gaat zuipen) trek je de hele zijkant van je case krom. Zet hem bijvoorbeeld boven je voeding
edit:
Als je in de buurt van Arnhem woont kun je komen kijken
Als je in de buurt van Arnhem woont kun je komen kijken
Verwijderd
...of een WC-rol er aan!
zaterdag 18 augustus 2001 00:16 schreef computerdude het volgende:[/b]
dut lijkt met wel leuk om te doen op mijn computer te bevestigen. is hier ergens een topic over( nee ik heb het niet kunnen vinden in de search. is die ergens anders te vinden
thnx
[/quote]
[/quote]
[/quote]Op zaterdag 18 augustus 2001 19:14 schreef boeing747400 het volgende:
...of een WC-rol er aan!zaterdag 18 augustus 2001 00:16 schreef computerdude het volgende:[/b]
dut lijkt met wel leuk om te doen op mijn computer te bevestigen. is hier ergens een topic over( nee ik heb het niet kunnen vinden in de search. is die ergens anders te vindenthnx
Dat lijkt me helemaal niks. Mijn pc draait te goed om het een schijtpc te noemen
Verwijderd
[offtopic]Op zaterdag 18 augustus 2001 01:23 schreef vosjuh het volgende:
Pas maar op met bier achter je pc.
gelukkig doetie het nog, bier doet blijkbaar niet zoveel schade als cola e.d. (ook al eens gehad)
Hmm.. heb ooit ook eens zoiets meegemaakt (lees:3 maand geleden of zo).. Naast mijn open case (wegens hitte) stond een halfvol flesje bier dat door een muiskabel omver getrokken werd en over mijn Creative Sound Blaster AWE 32 heenflikkerde.. Kwam een raar geluid uit dus twee weken op een verwarming gelegt en ever-since doet ie het weer als vanouds
[/offtopic]
dat kan dus niet aan de voorkant als ik het goed begijp?
dat is k*t en het is ook k*t dat niemand pics heeft
(maar bedankt tot nu toe voor de reacties
dat is k*t en het is ook k*t dat niemand pics heeft
(maar bedankt tot nu toe voor de reacties
ut kan wel aan de voorkant, je moet alleen wel kijken dat je hm door je plastic frontje maar ook door je metaalgedoe heen boort anders kan het zijn dat je hem afbreekt en moet je een nieuwe kast kopen, gezien het feit dat er nergens losse frontjes te koop zijn
Verwijderd
Ik denk ook niet dat het echt slim is. Je krijgt altijd een soort ( Ik noem het maar gas ) uit die flessies en dat gaat op den duur aardig aan de opener zitten enplakken.
Maar ja wie ben ik. Het is wel een gaaf idee.
Daar heb je idd gelijk in. We hebben op campzone die bieropener flink uitgetest en na 4 dagen was het ding niet meer om aan te zien, we hebben toen die zijplaat maar ff onder de kraan gehouden en afgewassen.Op zaterdag 18 augustus 2001 23:06 schreef Viper3.5 het volgende:
Ik denk ook niet dat het echt slim is. Je krijgt altijd een soort ( Ik noem het maar gas ) uit die flessies en dat gaat op den duur aardig aan de opener zitten enplakken.
Hee rhand0z
Moet je ook een echte muis kopen
lees ik heb een Logitech Cordless Mouseman Optical
Moet je ook een echte muis kopen
lees ik heb een Logitech Cordless Mouseman Optical
En dit?
Met genoeg versteviging moet het kunnen volgens mij.
Zaag een gat uit zoals rechts op het plaatje, verbuig het halve rondje bovenin iets naar voren en versterk de boel!
Met genoeg versteviging moet het kunnen volgens mij.
Zaag een gat uit zoals rechts op het plaatje, verbuig het halve rondje bovenin iets naar voren en versterk de boel!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
cool maar ik weet al hoe ik het ga doen
hij komt in de zijkant(zo'n heineken ding van je blokker)
2 gaatjes erin voor de bevesteking en dan een ijzeren plaat aan de achterkant monteren voor versteveging voor de kast.(ijzeren plaat is 5 mm dik en 10 bij 10 cm)
is dit een goed idee)
ik vind van wel
hij komt in de zijkant(zo'n heineken ding van je blokker)
2 gaatjes erin voor de bevesteking en dan een ijzeren plaat aan de achterkant monteren voor versteveging voor de kast.(ijzeren plaat is 5 mm dik en 10 bij 10 cm)
is dit een goed idee)
ik vind van wel
als je hem zo in een van de zijpanelen of voorkant gaat maken denk ik dat je snel kortsluiting hebt, want ik zie het dan snel gebeuren dat je morst (in je kast) .... *KNETTER*
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
er komt dus geen gat IN mijn pc. ok alleen 2 gaatjes voor de bevesteging van zo'n heineken ding bij de blokker
dus niet knetter
dus niet knetter
zo wil ik het maken(sorry voor je website maar ik moest hem alleen ff openen voor deze pic) 
klik hier
klik hier
ja is goed ik begin gelijk na de lan die ik geef
ik post wel als ik hem af heb.
bedankt voor je reacties
ik post wel als ik hem af heb.
bedankt voor je reacties
zuipen en GoT ten ging dus wel samen , nu heb ik alle bgrip voor sommige users
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Wie riep mij?Op zondag 19 augustus 2001 23:56 schreef JaJoah het volgende:
als je hem zo in een van de zijpanelen of voorkant gaat maken denk ik dat je snel kortsluiting hebt, want ik zie het dan snel gebeuren dat je morst (in je kast) .... *KNETTER*
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
Verwijderd
Zorg dan meteen dat je met een goeie waterkoeling, behalve je systeem ook je bier koud houdt
is wel een lache id als ik ht zo zie. Moet opzich ook wel lukken. Ik mag alleen nog geen bier dus ik doe het nog nie
.
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Dan breek je het frontpanel toch af? Of je moet het op het frame vastmaken.
Maar dan geef je je kast een douw bij elk biertje.
Maar dan geef je je kast een douw bij elk biertje.
Verwijderd
Kan je zo geen ding inbouwen zoals in een flesjesautomaat? Geen problemeen meer met rondslingerende kroonkurkjes (en ouders die tellen hoeveel je reeds gezopen hebt
) Wel regelmatig het opvangbakje leegmaken
Verwijderd
We hebben zoiets in de keuken hangen met een bakje eronder
Het grappige is dat er dus inderdaad een gaswolkje afkomt die wat biet op je hand doet komen (heel klein beetje)
Maar dat doet me dus altijd denken aan kruitsporen op handen waarmee ze criminelen altijd mee pakken in tatord en aanverwande crimis.
Nee ik heb niet gezopen
Agent: Dat zullen we nog wel eens zien, we gaan even je hand onderzoeken.
Het grappige is dat er dus inderdaad een gaswolkje afkomt die wat biet op je hand doet komen (heel klein beetje)
Maar dat doet me dus altijd denken aan kruitsporen op handen waarmee ze criminelen altijd mee pakken in tatord en aanverwande crimis.
Nee ik heb niet gezopen
Agent: Dat zullen we nog wel eens zien, we gaan even je hand onderzoeken.
Tuurlijk, alles draait op BierOp zaterdag 18 augustus 2001 20:25 schreef rhand0z het volgende:
[..]
[offtopic]
Hmm.. heb ooit ook eens zoiets meegemaakt (lees:3 maand geleden of zo).. Naast mijn open case (wegens hitte) stond een halfvol flesje bier dat door een muiskabel omver getrokken werd en over mijn Creative Sound Blaster AWE 32 heenflikkerde.. Kwam een raar geluid uit dus twee weken op een verwarming gelegt en ever-since doet ie het weer als vanouds
[/offtopic]
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Pagina: 1