Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LocoShady
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 19:31
Dag,

Ik heb gisteren een OLED65G1RLA besteld. Nu kom ik er alleen net achter dat de stroom stekker vast zit aan de tv. Ik heb ooit al een buis in de muur gemaakt, zodat ik een eventuele nieuwe tv mooi kon ophangen. Destijds heb ik rekening gehouden met de stekker van de "Samsung Frame" tv.

Nu is alleen het probleem; een hele stroomstekker gaat niet door de buis passen. }:O

Is het een optie om de stekker toch los te halen aan de tv kant, of wellicht aan het uiteinde af te knippen en er een nieuwe stekker op te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:07

FeaR

In GoT we trust

Issue is al vaker voorbij gekomen. In theorie kan je de stekker afknippen en verlengen, standaard twee-aderig snoer dus een simpel kroonsteentje zal werken. De stekker is al eens aangekaart bij LG, zie NeFoRcE in "[LG OLED] Ervaringen & Discussie"

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• companion_cube
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-06 17:06
Afbeeldingslocatie: https://www.ledpaneelgroothandel.nl/Files/6/93000/93565/ProductPhotos/Large/1013494835.jpg

Met een Wieland stekker kun je ook op een nette (en platte) manier het snoer doorverbinden :9

Male op het snoer uit de tv en female op het snoer uit de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady
Oh wow, dat is nog netter, bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-06 21:17
Je kan eventueel ook een (eigen gemaakte) lange verlengsnoer door de buis doen, en de stekker van de tv daarmee van stroom voorzien. Dan de aansluiting en het draad netjes wegwerken achter je tv, mits je daar ruimte voor hebt. Zo behoud je de originele stekker van je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady
red1 schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 20:40:
Je kan eventueel ook een (eigen gemaakte) lange verlengsnoer door de buis doen, en de stekker van de tv daarmee van stroom voorzien. Dan de aansluiting en het draad netjes wegwerken achter je tv, mits je daar ruimte voor hebt. Zo behoud je de originele stekker van je tv.
Dat is de oplossing waar ik nu aan zit te denken inderdaad. Even kijken hoe groot het gat daar voor moet zijn, om de stekker er in weg te laten vallen..
Pagina: 1