LG OLED65G1RLA + soundbar

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeioso
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 05-08 21:46
Mijn vraag
Ik wil de LG OLED65G1RLA gaan bestellen maar ik wil er graag ook een goede soundbar(pakket) bij bestellen van rond de 800 euro (mag iets meer zijn). Echter heb ik weinig verstand van soundbars en weet ik niet waar ik op moet letten. Ik heb al die de zoekfunctie geprobeerd om te zoeken, maar het wordt voor mij niet echt duidelijk. Ik ga de tv en dus soundbar gebruiken voor gamen (PS5), netflix en voetbal kijken en afentoe tv kijken. Kan iemand mij helpen wat de het beste is voor mij?

Beste antwoord (via FeaR op 22-08-2021 09:15)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 11:09

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat de eigen inzet ontbreekt. Een kreet als te weinig verstand ergens van hebben is geen excuus, dan ga je jezelf informeren om kennis op te doen. Of eventueel concrete vragen stellen wat je dan precies niet snapt. GoT is geen forum waar je een budget noemt en wij een product uitzoeken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 11:09

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat de eigen inzet ontbreekt. Een kreet als te weinig verstand ergens van hebben is geen excuus, dan ga je jezelf informeren om kennis op te doen. Of eventueel concrete vragen stellen wat je dan precies niet snapt. GoT is geen forum waar je een budget noemt en wij een product uitzoeken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.