RS raspberry pi, europa?

Pagina: 1
Acties:
  • 418 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddysleep
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 16:24
Hallo,

Ik heb een simpele, mogelijk domme vraag waar ik maar geen antwoord op kan vinden. Als ik een raspberry pi koop op https://nl.rs-online.com ; wordt dat verzonden vanuit Europa, maw moet ik hier geen invoer op betalen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Waarom niet gewoon in Nederland bestellen dan ? Bijv bij SOSsolutions, of Kiwi Electronics ?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Altijd vreemd dat mensen nooit dergelijke vragen aan het bedrijf zelf vragen, hun klantenservice kent immers een telefoonnummer in Haarlem als ook hun kantoor maar blijkbaar weten anderen het beter !?

Gezien ze als een Nederlands bedrijf opereren zal het wel, laat ik het anders zeggen, ik verwacht niet dat zij je nog voor extra kosten als BTW en invoer zullen zorgen.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:00
Je weet dat je bij RS alleen als bedrijf kan bestellen? Particulieren worden niet geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Schopje naar shopping forum. Al is het natuurlijk wel een beetje makkelijk om het hier te vragen in plaats van zelf op onderzoek uit te gaan of na te vragen bij de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

_ferry_ schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 18:37:
Schopje naar shopping forum. Al is het natuurlijk wel een beetje makkelijk om het hier te vragen in plaats van zelf op onderzoek uit te gaan of na te vragen bij de leverancier.
Modbreak:En ook hier mis ik het doel van het topic. Dit is een vraag die de verkoper makkelijk voor je kan beantwoorden. Op https://nl.rs-online.com/...l?id=aboutRS&file=contact staan 4 contactmogelijkheden met RS-Online.

Dit topic gaat in ieder geval op slot.

[ Voor 36% gewijzigd door Yorinn op 01-07-2021 18:43 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.