Okee.
Ik heb 2 linkerhanden wat autoradio's betreft maar het volgende:
mn baas heeft me een pracht van een Peugeot 206 gegeven.
Liefde op het eerste gezicht tussen die Peugeot en mij.
Maar er is 1 nadeeltje: er zit een Philips (een echte boonstra) autoradio in. En dat beestje is 4x35 watt terwijl er 50 watt boxen in zitten en hij heeft geen CD-Text en kan geen CD-R aan.
DAT KRENG MOET ER HEEEEEL SNEL UIT.
Ik heb vandaag een Sony CDX-CA650 gekocht ter vervanging.
(en die heeft alle gadgets die ik nodig heb)
Maar die Boonstra's hebben van die U beugeltjes nodig om gedemonteerd te worden..en die heb ik natuurlijk niet.
Hoe krijg ik het beestje er uit zonder m te beschadigen want als ik op 180.000 km zit moet ie weer in originele staat terug (leasebak). En dat is dus over 18 maanden...
Wie weet hoe?
Oh: een autodealer is een optie, maar liever doe ik het zelf. Dat is mn laatste redmiddel.
Ik heb 2 linkerhanden wat autoradio's betreft maar het volgende:
mn baas heeft me een pracht van een Peugeot 206 gegeven.
Liefde op het eerste gezicht tussen die Peugeot en mij.
Maar er is 1 nadeeltje: er zit een Philips (een echte boonstra) autoradio in. En dat beestje is 4x35 watt terwijl er 50 watt boxen in zitten en hij heeft geen CD-Text en kan geen CD-R aan.
DAT KRENG MOET ER HEEEEEL SNEL UIT.
Ik heb vandaag een Sony CDX-CA650 gekocht ter vervanging.
(en die heeft alle gadgets die ik nodig heb)
Maar die Boonstra's hebben van die U beugeltjes nodig om gedemonteerd te worden..en die heb ik natuurlijk niet.
Hoe krijg ik het beestje er uit zonder m te beschadigen want als ik op 180.000 km zit moet ie weer in originele staat terug (leasebak). En dat is dus over 18 maanden...
Wie weet hoe?
Oh: een autodealer is een optie, maar liever doe ik het zelf. Dat is mn laatste redmiddel.