Toon posts:

Cd-rom begint te draaien als ik een url intyp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Niet dat dit een ernstig probleem is, maar het is vaak zo dat mijn cd-rom opeens begint te draaien als ik internetexplorer start en dan een adres intyp. Nogal raar, heeft iemand anders daar ook last van :?

btw ik draai win98, heb een gd2500 DvD speler, en IE 5.5

Verwijderd

Inderdaad raar. Maar staat je home page niet ingesteld naar een locatie op de CD-rom? Dan is het logisch dat ie de CD-rom speler probeert te benaderen. Zoiets wordt nog weleens zonder jouw meeweten vanzelf ingesteld door software (dankjewel Microsoft) dus check het even...

Verwijderd

Topicstarter
homepage? ik neem aan dat je de startpagina bedoeld..
die staat uiteraard op tweakers.net :P

Verwijderd

Surf je van een OF-schijfje? ;)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ja heb ik ook wel eens last van
komt denk ik om dat ik ook wel eens c: open in IE

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 19:27

cruncher

wanna crunch someone?

Dit is een heel normaal probleem hoor, je moet vooral niks intikken bij het adres als je een cd aan het branden bent en geen burnproof hebt. Dit resulteerd gegarandeerd in een onderzetter......

can you read my mind?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-04 23:05

Yucko

One clown to rule them all !

bullshit ... ik surf regelmatig, en heb nog nooit (tijdens surfen dan) een onderzetter geproduceerd. Zie ook spec. systeem hieronder.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
heb nog nooit een onderzetten gemaakt
zelfs niet als ik de 2e cd-rom lade op doen
of surf of deze computer open

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 19:27

cruncher

wanna crunch someone?

Bij mij gebeurde dat wel, ik kreeg een reset error op de scsi-bus....

BTW we hebben het wel over Windows 98 of ME.....

can you read my mind?

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 00:12 schreef cruncher het volgende:
Dit is een heel normaal probleem hoor, je moet vooral niks intikken bij het adres als je een cd aan het branden bent en geen burnproof hebt. Dit resulteerd gegarandeerd in een onderzetter......
Hoe kom je daar nou weer bij?

Ik draai mp3tjes, download met 400 KB/sec op 20 threads, surf rond, kopieer files van partitie naar partitie, bekijk film .. en vanalles en nog wat, terwijl ik vrolijk CDtjes fik zonder dat m'n BurnProof ook maar in actie hoeft te komen.

• Meuk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2025
burnproof? nergens voor nodig met scsi.... tijdens een cdtje fikken gewoon UT spelen hoor, geen problemen.... :)

Asus Sabertooth X58, Intel Xeon X5675, Corsair Vengeance 12GB DDR3-1600, Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5, Samsung 850 EVO 256GB, Cooler Master CM 690, Dell U2412M

Pagina: 1