Ik krijg mail van XS4ALL met facturen van 3de.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsnl68
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 04-08-2023
Hallo,

Sinds het weekend toevallig mijn xs4all email doorverwijzing aangepast aangezien die nog op naar oud mail adres verwees.

Nu krijg ik sinds al 3 emails met een factuur voor iemand anders bestemd.

Natuurlijk gelijk bij de eerste bericht hun verwittigd dat dit gebeurde, maar geen reactie,
Na de tweede keer gebrobeerd te bellen maar ik kwam er niet doorheen.

Toen maar via twitter, daar kreeg ik na een uur of zo een berichtje maar verder niets meer van ze gehoord.

Nu krijg ik vandaag alweer een factuur van ze die eigenlijk voor iemand anders bestemd zou zijn.

Ik vind dit echt niet kunnen.

mvg
Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-05 16:37

killercow

eth0

Datalekje melden bij de AP lijkt me redelijk.

openkat.nl al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsnl68
Is al gebeurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwacht alleen niet dat de AP daar wat mee gaat doen. Hooguit voor de statistieken.

Melden bij de afzender, als dat niet via het verzendadres en een algemeen contactpunt ook er niets mee doet (de service desk van grotere organisaties kunnen er weinig mee) dan 1) bel met hun financiële afdeling (maak ze duidelijk dat ze welk geld kunnen krijgen als ze de juiste mailen) en 2) zoek op wat de functionaris gegevensbescherming (of DPO) is van het verzendende bedrijf en benader die. Inderdaad een klein datalek. Contactgegevens staan in https://cdn.xs4all.nl/privacystatement.pdf

offtopic:
De manier die ik zelf gebruikte: probeer twee keer via de voordeur en CC de derde keer de algemeen directeur.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

Als er niemand betaalt houdt het vanzelf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 07:15
Anoniem: 1302638 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 12:52:
Als er niemand betaalt houdt het vanzelf op.
Of je krijgt een aanmaning en een incassoburo in je mailbox... :P

the older I get, the better I was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsnl68
Laatste update,

XS4ALL is monitoring what is happening, wat ze konde zien was alleen bij een van hun monteurs.

Gister ook maar eens de oude mailboxes bekeken en het lijkt er op dat het alleen maar de afgelopen dagen gebeurde en lijkt er op dat het aanpassen van de doorverwijzing en hun zending de facturen was een uniek moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsnl68
Kees-Jan schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 12:56:
[...]

Of je krijgt een aanmaning en een incassoburo in je mailbox... :P
Nou, ookal waren het facturen het bedrag was 0 euro. Dus verwacht dat deze mensen geen incasso op hun dak krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 07:15
nielsnl68 schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 12:59:
[...]

Nou, ookal waren het facturen het bedrag was 0 euro. Dus verwacht dat deze mensen geen incasso op hun dak krijgen.
tja, je verwacht het niet, maar er komen meteen incassokosten bij en dan heb je meteen (minimaal) €40 :+

the older I get, the better I was...

Pagina: 1