Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Telfort abonnement] Resterende belminuten ?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 18:30

Martijn02

/* No Comment */

Topicstarter
Ik heb al in het handleidinkje zitten kijken, maar daar staat het niet in, is er iemand die dat weet toevallig?

Hoe zie (of hoor) je hoeveel belminuten je nog over hebt die maand ?

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 18:12
Ik heb een telfort clarity 120 abo met 120 belminuten per maand. Die belminuten kun je gewoon mee nemen als je ze niet gebruikt

Ik heb de nokia 3310 en daar zit een hele handige functie in die het aantal minuten dat je hebt gebeld (uitgaande gesprekken) bijhoud.
Op 23 Januari van dit jaar is mijn abo ingegaan, dus iedere 23ste van de maand kijk ik hoeveel ik heb opgebeld, vervolgens zet ik die teller weer op nul.

sim-pel :)

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 18:30

Martijn02

/* No Comment */

Topicstarter
Is dat de enige mogelijkheid ?

Bij mijn vorige abonnement (Dutchtone) kon je een nummer bellen, en dan kon je horen hoeveel minuten je nog in de belbundel van die maand heb, en wat je factuurbedrag is.

Voor die kosten-tel functies (zitten ook op mijn Sony Z5) heb je een pin2 nodig toch? hoe kom je daar aan ???

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Klopt Dutchtone heeft dat, maar telfort niet :(

kheb zelf clarity 360 en doe het ook met die functie van de 3310 :)

oh en pin 2 krijg je bij niet 1 nerdelands provider...

• VDL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

De PIN2 code is nodig voor Extra diensten zoals kostentellers. Je krijgt dan een signaal van het netwerk in welke tariefgroep (piek, dal, mobiel, vast etc) je aan het bellen bent en zo houdt je telefoon de kosten bij.

Alleen zijn er geen Nederlandse providers die de PIN2 codes ondersteunen....

BVD MVG VDL