• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij de media markt ligt een leuke aanbieding: Een 3130 voor 666 piek.
Ik zou eerst een Velo 500 kopen (zie recente andere topic) maar die wordt ten eerste totaal niet meer officieel ondersteund en ten 2e is hij 2e hands (dus kan na 3 maanden stuk zijn en dan ben je de sigaar)

En dit is een leuk modern ding. Toch heb ik nog wat vragen, want de Compaq site is gewoon niet overal duidelijk over, en bij de media markt weten ze weinig.

1. Is het flash geheugen uitbreidbaar?

2. Voor mensen die zo'n 3130 hebben: Hoe voldoet het apparaatje?

3. Kan dat ding werkelijk 14 uur draaien op batterijen?

4. Gaat MP3 afspelen goed? Is de kwaliteit van het geluid goed? (met goede hoofdtelefoon)

5. Is een compact flash adapter duur? Is zo'n adapter groot? Of nog wel handzaam zodat het gebruik als portable MP3 speler mogelijk blijft?

6. Wat zijn de netwerkmogelijkheden? Kun je via de seriele kabel aan een PC met het ding internetten?

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-03 10:06
5) compact flash adapter kan erg klein zijn ligt aan het model kost ongeveer 90-100

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Voor ietsjes meer kun je hem nu in combinatie krijgen met de Nokia 6210 Tenminste..dat zag ik in Zwitserland, maar bij KPN hebben ze die actie nu ook..daar zul je gelijk meer info krijgen over beide producten.

Alleen schermpje van de 3130 is zwart-wit :?

Defunctus Deo Juvente

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 18 augustus 2001 09:21 schreef HappyFun het volgende:

Alleen schermpje van de 3130 is zwart-wit :?
16 grijstinten..

Tja kleur is mooier, maar kost wel zo rond de 1400 piek en zo veel heb ik er niet voor over.

• SvMp
  • Niet online
Op zaterdag 18 augustus 2001 01:35 schreef Matrix het volgende:
5) compact flash adapter kan erg klein zijn ligt aan het model kost ongeveer 90-100
Dat valt mee..maar waar koop je nou zo iets?
Op de pricewatch heb ik ze niet gezien