misschien wel de beste.....

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janklene
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-01-2022
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.

Geachte eindredactie, misschien wel de vervelendste titel.. Het is zo langzamerhand wel de vervelendste kop die te bedenken is: als je iets vind zeg het dan. Maar niet met een irritante slag om de arm. Zo ook weer een kop: misschien wel de beste TV van dit moment.
Als je iets meent moet je het gewoon opschrijven, maar die reclame kreet met de slag om de arm? Nee, liever niet meer!

Jan Klene

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

janklene schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 11:03:
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username.
reviews: Panasonic JZW2004 oled-tv - Misschien wel de beste tv van dit moment

@Sim heb je een idee over de mening van @janklene ?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sim
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Sim

><(((º>

Ik kan volledig in het standpunt van Jan Klene komen. Echter ik kan echt niet beweren dat dit de beste tv van dit moment is zonder een slag om de arm te houden. Persoonlijk vind ik dit dan wel de beste tv van dit moment, maar dat is hij niet voor iedereen. Het ontbreken van DTS of het karige app-aanbod zijn nu eenmaal voor sommige mensen showstoppers. Ik probeer de reviews voor een breed (Tweakers)publiek te schrijven en als je de hele revieuw leest denk ik dat je prima voor jezelf kan bepalen of dit iets voor jou is of niet..

Dus excuus voor deze titel, maar hij dekt de lading naar mijn idee prima.