VPN met Bonaire ivm Youtube adblock

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 12:10

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Vorige week was ik met een maat naar Bonaire, en tot onze verbazing kregen we geen enkele YouTube ad te zien. Dit was op verschillende WiFi netwerken aldaar, waaronder ook privé WiFi netwerken. Bij wijze van test hadden we daar een VPN aangezet met Duitsland en warempel, we kregen weer YouTube ads op onze iPhone.

Toen ik thuiskwam ben ik op onderzoek uitgegaan om mijn thuisnetwerk te laten verbinden met een VPN op Bonaire. Echter ik heb niets kunnen vinden.

Is er een andere manier om via een andere partij een VPN op te zetten met Bonaire om zo YouTube ads te blokken?

NOSIG

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:47
Neem gewoon voor 1-2 euro per maand youtube premium :)

https://nl.pepper.com/aan...tube-music-premium-198597

[ Voor 51% gewijzigd door laurens0619 op 29-06-2021 20:09 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-05 14:17
Het zal vast wel kunnen, maar verbindingen via Bonaire laten lopen zal de snelheid niet bevorderen.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 12:10

_Christiaan_

Master of SOG

Topicstarter
Hmm goeie, dit wist ik nog niet. Ik heb dit nu geactiveerd op mijn YouTube account.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:38
Dat is niet verbazend. Adverteerders targeten op locatie, niet alleen maar op gedrag.
Dat scheelt een hoop kosten, door bijv landen aan te vinken waar je actief bent.

Een VPN met Bonaire moet je niet willen, het verzoek van jouw browser/app en de ontvangst van de data moet dan via het eiland lopen. Dat zal erg vertragend werken.

Je kon vroeger wel vrij makkelijk doen alsof je locatie elders was, zonder VPN. Zeker op mobiel. Geen idee hoe dat nu gaat.

In elk geval kan je op Android simpelweg de Youtube Vanced app gebruiken ipv de standaard Youtube app (die kan je vervolgens uitschakelen) en op AndroidTV SmartTubeNext.

Op Android kan je nog een stukje verder gaan en NewPipe gebruiken, dat is een geheel andere app (dus geen gemodde Youtube app), werkt best goed, scraped de youtube website. Maar laatste keer dat ik het probeerde was er geen Chromecast support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:28

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Kan nog goedkoper. Via zuid amerika. Venezuela geloof ik. En india is ook goedkoper dan turkije
India moet alleen prepaid.

[ Voor 3% gewijzigd door ApC_IcE op 30-06-2021 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit grenst een beetje op het randje. Betalingen / reclames omzeilen via VPN is niet helemaal de bedoeling. Dus er komt een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.