Als filmliefhebber bestel ik zo nu en dan eens een dvd of bluray, meestal bij bol. Nu ben ik een aantal films aan het zoeken (o.a. Seized, No surrender, Incoming en Green Street Hooligans 3) welke ik nergens tegen kom. Wel kom ik sommige films tegen op websites waar ik volgens meerdere reviews geen Nederlandse ondertiteling bij hoef te verwachten (zoals fruugo.nl, shop4nl.com en amazon.nl).
Om een langer dan nodig verhaal niet onnodig lang te maken lijkt het mij handig om een lijst te maken met Nederlandse webshops waarbij films bestemd voor de Nederlandse markt (dus met Nederlandse ondertiteling) te maken, in de hoop elke gewenste film te kunnen vinden.
De sites die ik zelf heb gevonden:
- bol.com
- bookspot.nl
- megamoviestore.com
- dvdoutlet.nl
Wie weet daar nog het nodige aan toe te voegen?
Om een langer dan nodig verhaal niet onnodig lang te maken lijkt het mij handig om een lijst te maken met Nederlandse webshops waarbij films bestemd voor de Nederlandse markt (dus met Nederlandse ondertiteling) te maken, in de hoop elke gewenste film te kunnen vinden.
De sites die ik zelf heb gevonden:
- bol.com
- bookspot.nl
- megamoviestore.com
- dvdoutlet.nl
Wie weet daar nog het nodige aan toe te voegen?
[ Voor 0% gewijzigd door Peer_76 op 29-06-2021 19:35 . Reden: webshop toegevoegd ]