Suggestie: onderscheid tussen combi magnetron en combi oven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Topicstarter
Ik ging in de pricewatch op zoek naar een vervanger voor onze combi oven en het viel me op dat ik op vanalles kan filteren (het is immer de pricewatch) maar niet op combimagnetrons en combi ovens.

Wat is het verschil en wat doet dat er toe?
Een combimagnetron is in de basis een magnetron met een ovenfunctie. Belangrijkste kenmerk is dat je een draaiplateau hebt voor de gerechten die je opwarmt. Een combi oven is in de basis een oven met een magnetron functie. Geen draaiplateau, met daarmee meer binnenruimte en over het algemeen een veel betere en snellere ovenfunctie. Zie als voorbeeld deze ogenschijnlijk identieke Inventum apparaten, de IMC6144 en de IMC6150. De specs zijn vrijwel gelijk maar op de foto's zie je het verschil.

Misschien is het een idee om een onderscheid te maken tussen de subcategorieën combimagnetron en combi oven? Of op z'n minst dan de lazy developer optie, dat je kunt filteren op de aanwezigheid van een draaiplateau? :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:52

Mooijekind

Manager Product Content
Die oven had helemaal niet in de pricewatch mogen staan :-)
Helaas halen we het niet om elke categorie toe te voegen aan de pricewatch en moeten we keuzes maken in welke we wel en niet toevoegen. Elke categorie kost tijd om goed te onderhouden en up-to-date te houden. We hebben ervoor gekozen om wel (combi-) magnetrons toe te voegen en niet de ovens.

Dit specifieke product is inderdaad een oven , echter staat deze bij de fabrikant onder de Magnetrons categorie. Onze contentleverancier heeft deze daardoor aangeleverd en het is ons niet opgevallen dat dit een oven was.
Ik heb deze bij deze dan ook verwijderd uit de pricewatch zodat er alleen (combi-) magnetrons in staan.