Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Kun je geen Engels ?
Er staat 'Irman can receive the infrared signals transmitted by all sorts of remotes. '
Dus ontvangen. Er staat niets over zenden.
Is wel geinig eigenlijk, misschien wel interesting.
Er staat 'Irman can receive the infrared signals transmitted by all sorts of remotes. '
Dus ontvangen. Er staat niets over zenden.
Is wel geinig eigenlijk, misschien wel interesting.
Kap nu toch eens om mensen aan te vallen op dit forum. Dacht je nu werkelijk dat ik debiel ben ofzo? Ik vraag gewoon of iemand anders dit al heeft ervaren.
En ja ik voel me aangevallen, dit is nu al de zoveelste keer dat ik een normale vraag stel, en zo afgebekt word.
Als een vraag je niet bevalt, moet je niet antwoorden.
Wat maakt een apparaat eigenlijk dat ie alleen kan zenden en niet ontvangen?
En ja ik voel me aangevallen, dit is nu al de zoveelste keer dat ik een normale vraag stel, en zo afgebekt word.
Als een vraag je niet bevalt, moet je niet antwoorden.
Wat maakt een apparaat eigenlijk dat ie alleen kan zenden en niet ontvangen?
Hij kan volgens mij niet zenden. Het is mij iig niet gelukt, maar ik heb het ook niet zo serieus geprobeerd. Voor IR-zenden en ontvangen heb je dacht ik twee verschillende diodes nodig, vandaar.
Ik gebruik het ding vooral om te zappen in Winamp.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Jep winamp en mijn DVD speler (DVD Station, van Real magic)Op vrijdag 17 augustus 2001 23:39 schreef scorpionv het volgende:
Hij kan volgens mij niet zenden. Het is mij iig niet gelukt, maar ik heb het ook niet zo serieus geprobeerd. Voor IR-zenden en ontvangen heb je dacht ik twee verschillende diodes nodig, vandaar.
Vooral bij laatste is het erg makkelijk.
Maar helaas dan. Moet ik iets anders verzinnen om naar mijn telefoontje te zenden.
Verwijderd
Ik heb dat ding hier, kan alleen ontvangen, werk wel perfect trouwens. Mijn bovenbuurman (nou ja 3 verdiepingen)maakt die IRman's, zijn gewoon nedererlands dus.
Klopt ja, was het niet iemand die op de TU in Twente werkte als programmeur?
Kan die knakker dan ook iets maken, waarmeen je met Mobiele telefoons kunt praten. Bijvoorbeeld een Samsung A300 of A100. Willik best voor hem testen (kheb beide foons)
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Pagina: 1