Op zoek naar advies over een draadloze deurbel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonkrijger
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-03 12:54
Heb gewoon een normale deurbel thuis, maar ik bestel aardig wat pakketjes en deze pakketjes mis ik meestal omdat ik boven zit achter mijn computer en de deurbel niet hoor als ze een pakketje komen brengen.

ik hoef geen deurbel met camera, ben gewoon op zoek naar een extra deurbel met wifi, op batterij als dat kan die ik kan koppelen aan mijn telefoon voor mijn pakketjes.

Meeste deurbellen die ik vond hebben allemaal een camera en dat is iets wat ik onnodig vind.

Wat advies hierover kan ik graag gebruiken, want ik zoek iets wat lang mee kan gaan en me alert kan houden voor pakketjes.

Beste antwoord (via Zonkrijger op 29-06-2021 21:16)

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik heb zelf een KlikAanKlikUit draadloze deurbel en die werkt perfect. Kun je ook meerdere ontvangers (bellen) aan koppelen. Heb er zelf twee, zowel beneden in de huiskamer als in mijn kantoor. Spul is allemaal los verkrijgbaar dus als er wat kapot gaat is het ook makkelijk te vervangen.

Je hebt de versie met een eigen drukknop (https://klikaanklikuit.nl...-in-draadloze-deurbelset/), maar ook de mogelijkheid om de bestaande drukknop te gebruiken (https://klikaanklikuit.nl...ze-deurbelset-met-zender/)

[ Voor 19% gewijzigd door n9iels op 29-06-2021 20:52 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik heb zelf een KlikAanKlikUit draadloze deurbel en die werkt perfect. Kun je ook meerdere ontvangers (bellen) aan koppelen. Heb er zelf twee, zowel beneden in de huiskamer als in mijn kantoor. Spul is allemaal los verkrijgbaar dus als er wat kapot gaat is het ook makkelijk te vervangen.

Je hebt de versie met een eigen drukknop (https://klikaanklikuit.nl...-in-draadloze-deurbelset/), maar ook de mogelijkheid om de bestaande drukknop te gebruiken (https://klikaanklikuit.nl...ze-deurbelset-met-zender/)

[ Voor 19% gewijzigd door n9iels op 29-06-2021 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STWA
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 29-11-2024
Er zijn tal van deurbellen met twee gongen. Waarvan meestal een op batterijen.

Kan er een op de standaard plek waar ook de bezorger de doorbel hoort (feedback, zodat deze niet op de knop blijft drukken) en de andere in de buurt van je werkplek.
Dit werkt hier al jaren naar tevredenheid van onze bezorgers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonkrijger
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-03 12:54
STWA schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:58:
Er zijn tal van deurbellen met twee gongen. Waarvan meestal een op batterijen.

Kan er een op de standaard plek waar ook de bezorger de doorbel hoort (feedback, zodat deze niet op de knop blijft drukken) en de andere in de buurt van je werkplek.
Dit werkt hier al jaren naar tevredenheid van onze bezorgers :)
Huis heeft 2 verdiepingen (ikzelf slaap/game op de eerste verdieping)
0 = woonkamer
1 = Slaapkamers
2 = Slaapkamer met de wasmachine/droger

Ikzelf zit meestal op de eerste verdieping aan de achterkant van het huis, waardoor ik door de ventilators/computer bijna nooit de deurbel hoor :P

Heb echt een deurbel nodig die me waarschuwt als er een bezorger er is via de telefoon.
Een motionsensor kan denk ik ook maar ik denk dat ik daar na de 2 duizendste keer moe van ga worden :D

Denk niet dat een 2de gong deurbel of hardere deurbel daarmee gaat helpen helaas

[ Voor 4% gewijzigd door Zonkrijger op 29-06-2021 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansMij
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:34
OK, je bent Tweaker of niet.

Ik heb een esp8266 aan de deurbel knop gehangen. Die schakelt een relais naar de gong (dag sluipverbruik!). Vervolgens stuurt die ESP ook een bericht naar een mosquitto server op een raspberry pi (die ook mijn ESP van stroom voorziet. Op mijn werkplek heb ik dan een andere ESP met zoemer. Deze wordt meestal met een USB poort van mijn laptop gevoed, maar kan ook op een powerbank. Die is ook geconnect op mijn mosquitto server en waarschuwt me als er aangebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:24
deurbel met geluid en licht zijn er ook, byron heeft zoiets en je kan er meerdere aan een beldrukker koppelen. zowel bedraad als op batterij. lijkt me sterk dat je dat niet hoort of ziet. geluidssterkte is ook in te stellen namelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Toerq op 29-06-2021 21:45 ]

Pagina: 1