usb muis voor MacBook Pro (2020) m1 zonder dongle

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18-05 09:37
Voor mijn MacBook pro m1 ben ik op zoek naar een 2 knop muis. In de pricewatch kan ik alleen maar zien of een muis wel/geen en versie van usb heeft. Maar niet of dit via een dongle is. Omdat de mb pro geen usb poorten heeft vroeg ik mij af of een van jullie een simpele 2 knops (met scrolwiel) voor iets grotere handen weet?

Beste antwoord (via no_way_today op 30-06-2021 14:09)

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:06
no_way_today schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:47:
Ik heb deze Bluetooth muis bij mn gamepc, alleen werkt die toch echt met een Dongel:

pricewatch: Logitech G603

Als ik zonder de dongle zoek naar de muis via bluetooth in het moederbord, wordt deze niet gevonden.
Wat bedoel je met
zoek naar de muis via bluetooth in het moederbord
Bij je Mac kan je zoeken naar Bluetooth apparaten via Linksbovenin het Appeltje --> systeemvoorkeuren --> Bluetooth.

Vergeet niet om de muis om te zetten van Lightspeed naar Bluetooth. Dat knopje zit onderop aan de rechterkant op deze foto:
https://resource.logitech...03/g603-gallery-5.png?v=1

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendora
Je zoekt geen USB muis maar een BlueTooth muis:

https://tweakers.net/muiz..._091g1SGt6CIbr7My0FFyilvA

Of de muis verder fijn is, dat weet ik niet maar zal altijd persoonlijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:21
Wat Pendora zegt inderdaad. Je kan het beste hiervoor een Bluetooth muis gebruiken.
Wel zou ik adviseren om naar een fysieke winkel te gaan om te kijken welke muis je zelf prettig in de hand vind.
Hierop zou ik de keuze baseren. Zelf heb ik de Logitech MX Master 3, deze vind ik persoonlijk zelf erg prettig in de hand liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:49

nelizmastr

Goed wies kapot

USB kan niet zonder dongel. Er bestaat namelijk geen draadloze USB, er moet altijd iets in een USB poort zitten (hetzij een kabel of een ontvanger). Als je geen poorten wilt gebruiken is bluetooth de enige optie.

[ Voor 9% gewijzigd door nelizmastr op 29-06-2021 16:47 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no_way_today
Ik heb deze Bluetooth muis bij mn gamepc, alleen werkt die toch echt met een Dongel:

Als ik zonder de dongle zoek naar de muis via bluetooth in het moederbord, wordt deze niet gevonden.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Pendora
no_way_today schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:47:

Wat bedoel je met
zoek naar de muis via bluetooth in het moederbord
Bij je Mac kan je zoeken naar Bluetooth apparaten via Linksbovenin het Appeltje --> systeemvoorkeuren --> Bluetooth.

Vergeet niet om de muis om te zetten van Lightspeed naar Bluetooth. Dat knopje zit onderop aan de rechterkant op deze foto:
https://resource.logitech...03/g603-gallery-5.png?v=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• no_way_today
Jemig ik voel mij een behoorlijke noob, hahah. Dat knopje, logisch! Tx voor alle hulp.
Pagina: 1