Hallo, iets geks en kan niet ontdekken waar het in zit.
Ik heb een pc met een 512GB NVME SSD. Als ik onder filemanager kijk dan klopt dit prima met mijn partities, zover niks geks.. C: 465GB , 116GB used, 348GB vrij.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9qFIpq29BzTow6otck0OI5W1.png?f=user_large)
Echter als ik in windows settings -> storage ga kijken geeft ie aan dat het een 930GB partitie is.. Dat kan natuurlijk helemaal niet ;-) C: 930GB, 582GB used, 348GB vrij.
:fill(white):strip_exif()/f/image/MEYOy1kDnp3QgYp0gqmZnrkZ.png?f=user_large)
Nu heb ik laatst wel de schijf van MBR naar GPT omgezet, zou dat de reden kunnen zijn dat hij in de war is ?
Vraag meer dus of iemand een idee heeft of en hoe dit op te lossen is zonder volledig leeg gooien en opnieuw installeren ? Pc geeft nu geen problemen, maar op een gegeven moment kan ik me voorstellen dat er daar iets mee fout gaat.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb Windows 10 PRO , 21H1 draaien , alles up to date.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niks over gevonden, alleen anders om. Mischien niet juiste zoekterm gebruikt ;-)
Checkdsk e.d. tools al gedraaid en die konden geen probleem vinden.
disk manager geeft ook juiste formaat aan,
Ik heb een pc met een 512GB NVME SSD. Als ik onder filemanager kijk dan klopt dit prima met mijn partities, zover niks geks.. C: 465GB , 116GB used, 348GB vrij.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9qFIpq29BzTow6otck0OI5W1.png?f=user_large)
Echter als ik in windows settings -> storage ga kijken geeft ie aan dat het een 930GB partitie is.. Dat kan natuurlijk helemaal niet ;-) C: 930GB, 582GB used, 348GB vrij.
:fill(white):strip_exif()/f/image/MEYOy1kDnp3QgYp0gqmZnrkZ.png?f=user_large)
Nu heb ik laatst wel de schijf van MBR naar GPT omgezet, zou dat de reden kunnen zijn dat hij in de war is ?
Vraag meer dus of iemand een idee heeft of en hoe dit op te lossen is zonder volledig leeg gooien en opnieuw installeren ? Pc geeft nu geen problemen, maar op een gegeven moment kan ik me voorstellen dat er daar iets mee fout gaat.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb Windows 10 PRO , 21H1 draaien , alles up to date.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Niks over gevonden, alleen anders om. Mischien niet juiste zoekterm gebruikt ;-)
Checkdsk e.d. tools al gedraaid en die konden geen probleem vinden.
disk manager geeft ook juiste formaat aan,