Dockingstation voor hp elitebook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don_Martinez
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-05 12:45
Ik zoek een?
Vast docking station voor een hp elitebook g7. Ik heb 2 van deze laptops die ik regelmatig moet wisselen.

Wat is je budget?
Niet meer dan 200 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik had gekozen voor deze: https://tweakers.net/dock...-g5_p1043082/vergelijken/. Maar toen ik hem wilde bestellen bleek dat ie niet leverbaar was (op een aantal hele dure aanbieders na). Ik heb een aantal maanden gewacht, maar aangezien hij nog steeds niet voor een normale prijs leverbaar is wil ik verder gaan kijken

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Dock wordt gebruikt met 2 hp g7 elitebooks (een ryzen 7 en een i5, beide met thunderbolt). Moet aangesloten worden op een samsung ultrawide 3840x1080 scherm en een usb 3.0 hub met daarop een toetsenbord, muis en webcam

mijn eisen:
- moet aan te sluiten zijn op een 3840x1080 ultrawidescreen (hdmi of displayport) en bij voorkeur nog op een tweede scherm
- moet beschiken over 1gb ethernet
- moet mijn laptop via usb-c of thunderbolt kunnen aansluiten en upstream kunnen laden
- moet beschikken over minimaal 1x usb a 3.0
- sterke voorkeur voor een dock waarmee ik mijn laptop gelijk aan kan zetten. De elitebooks moeten open geklapt worden om bij de powerknop te komen, zou fijn zijn als dat via het dock zou kunnen. Die hp g5 had die mogelijkheid. zijn er nog andere docks die dit kunstje kunnen?

Ik dacht in de hp g5 een goeie optie gevonden te hebben, maar ik ben niet van plan om 300 euro uit te geven voor zo'n ding, en alle goedkopere aanbieders kunnen al maanden niet leveren. Andere HP opties voldoen óf niet aan mijn eisen óf zijn veel te duur.

Weet iemand een goed alternatief?

[ Voor 7% gewijzigd door Don_Martinez op 29-06-2021 15:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-05 13:31

Baakster

Dislectie enzo... succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don_Martinez
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-05 12:45
Dank voor de tips, deze opties zien er goed uit.
Ik twijfel nog wel of ik het acceptabel vind zonder power knop. Weet nu al dat ik me hieraan ga ergeren.