Ik zoek een
OLED 55 of 65" tv ter vervanging van de Panasonic Plasma TV.
Wat is je budget?
Range is tussen de 1000 - 1500 euro (ex cashback acties)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV/Netflix kijken als voornaamste reden, heb geen game consoles oid. Qua geluid hecht ik wel wat waarde aan een TV. Om die reden destijds een Panasonic Plasma genomen.
En de TV moet aan de muur, al is dat bij elke tv wel mogelijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dub tussen een aantal modellen:
LG C1
Sony A80J
Panasonic 1004
Welke vragen heb je hier nog over?
In principe wil ik de beste keus maken met betrekking tot geluid en picture quality. De Plasma die ik nu heb is ondertussen alweer 13 jaar oud, maar heeft mij nooit in de steek gelaten. Om die reden heb ik ook Panasonic op het lijstje gezet.
Verder zoek ik vooral de voors- en tegens van mijn shortlist. Had Philips ook nog op het lijstje gezet ivm de B&W luidspreker. Maar twijfel of die zich kan meten tegen de 3 die ik benoemd heb.
Daarnaast is HDMI2.1 nu niet direct van belang (heb geen consoles oid), maar mogelijk in de toekomst kan het wel handig zijn, omdat ik twee kinderen heb die vroeg of laat wel een keer wat willen gaan aansluiten.
Qua grootte is 65" wel de max. al weet ik niet of dat in de prijscategorie gaat vallen.
En eventueel andere tips zijn uiteraard welkom.
OLED 55 of 65" tv ter vervanging van de Panasonic Plasma TV.
Wat is je budget?
Range is tussen de 1000 - 1500 euro (ex cashback acties)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV/Netflix kijken als voornaamste reden, heb geen game consoles oid. Qua geluid hecht ik wel wat waarde aan een TV. Om die reden destijds een Panasonic Plasma genomen.
En de TV moet aan de muur, al is dat bij elke tv wel mogelijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dub tussen een aantal modellen:
LG C1
Sony A80J
Panasonic 1004
Welke vragen heb je hier nog over?
In principe wil ik de beste keus maken met betrekking tot geluid en picture quality. De Plasma die ik nu heb is ondertussen alweer 13 jaar oud, maar heeft mij nooit in de steek gelaten. Om die reden heb ik ook Panasonic op het lijstje gezet.
Verder zoek ik vooral de voors- en tegens van mijn shortlist. Had Philips ook nog op het lijstje gezet ivm de B&W luidspreker. Maar twijfel of die zich kan meten tegen de 3 die ik benoemd heb.
Daarnaast is HDMI2.1 nu niet direct van belang (heb geen consoles oid), maar mogelijk in de toekomst kan het wel handig zijn, omdat ik twee kinderen heb die vroeg of laat wel een keer wat willen gaan aansluiten.
Qua grootte is 65" wel de max. al weet ik niet of dat in de prijscategorie gaat vallen.
En eventueel andere tips zijn uiteraard welkom.
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar